پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری بمناسبت حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر

پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری بمناسبت حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری متن پیام به این شرح است:

هوالفاطر

اللّهُمَّ أَهْلَ الْکِبْریاءِ وَالْعَظَمهِ وَ أهْلَ الجُودِ وَالجَبَرُوتِ وَ أهْلَ العَفْو وَالرَّحْمَهِ وَ أهْلَ التَقّوى وَالمَغْفِرَه...

بار دیگر عید سعید فطر از پنجره رمضان نور افشانی کرد و پاداش یک ماه بندگی و صبر و تقوی از راه رسید. زهی سعادت بر آنان که در این ماه مبارک فضای جان و دلشان به شمیم رمضان آراسته شد و با پروردگار خود عهد عاشقی بستند و بر قامتشان رخت فاخر تقوی پوشاندند.

عید فطر روز پرفضیلتی است که حضرت حق آن را از میان ایام سال برگزید و به بندگان ناچیزش اذن داده است تا نزد حضرتش گرد آیند و آداب بندگی را با برپایی نماز پرشکوه فطر به جای آورند.

عید سعید فطر تجلی خداخواهی و اوج امیدواری به رحمت الهی است. روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است.

خوشا بحال مومنانی که در ماه مبارک رمضان ریزه خواران سفره بی بدیل الهی بوده اند و عطر نزول ملائک تا همیشه سجاده هایشان را عطرآگین نموده است.

اینجانبان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در آستانه حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، عید برادری، برابری و گذشت، این عید بزرگ را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدّظله العالی)، هموطنان و هم‌استانی‌ها به ویژه شهروندان عزیز ساروی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

علیجان شمشیربند                                           عباس رجبی
رییس شورای اسلامی شهر ساری                                شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات