اطفای حریق 34 منزل مسکونی در اردیبهشت‌ماه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمان خبر داد:
اطفای حریق 34 منزل مسکونی در اردیبهشت‌ماه



مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از اطفای حریق 34 منزل مسکونی در اردیبهشت‌ماه امسال در شهر کرمان خبر داد.
به گزارش کرمان‌آنلاین، رضا میرزایی با بیان این‌که در حوادث اردیبهشت‌ماه، 34 منزل مسکونی دچار آتش‌سوزی شده است، گفت: در اردیبهشت‌ماه امسال، 87 مورد عملیات اطفای حریق و 282 مورد عملیات امدادونجات توسط آتش‌نشانان انجام گرفته است.
وی افزود: در مدت‌زمان یادشده در مجموع، 87 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده که بیشترین آن‌ها با 34 مورد مربوط به منازل مسکونی، 21 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 15 مورد مربوط به وسایل نقلیه، هشت مورد مربوط به مراکز تجاری، هشت مورد مربوط به جنگل و درختان و یک مورد مربوط به مراکز صنعتی بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به 282 مورد عملیات امدادونجات در مدت یادشده توسط آتش‌نشانان اشاره کرد و گفت: بیشترین آمار حوادث  امدادونجات در اردیبهشت‌ماه، با 114 مورد مربوط به زنده‌گیری مارهای سمی و خطرناک بوده است.
میرزایی افزود: همچنین 61 مورد مربوط به زنده‌گیری حیوانات خطرناک، 31 مورد چیدن حلقه و قفل، 14 مورد امداد آسانسور، سه مورد امداد تصادفات خودرویی، شش مورد امدادونجات از کوه و بلندی و دو مورد امدا و نجات سقوط در چاه و مابقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.
وی ادامه داد: در مجموع این عملیات‌ها، 88 نفر از شهروندان نجات یافتند و متأسفانه 21 نفر مجروح شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: همچنین در اردیبهشت‌ماه، به درخواست شهروندان، 56 مورد بازدید و 110 مورد مشاوره ایمنی انجام شده است.
میرزایی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، از شهروندان در منزل نکات ایمنی را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات