عبور موفق از پیک بار تابستان با مشارکت مردم

عبور موفق از پیک بار تابستان با مشارکت مردم

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "حسین قدیمی" اظهار داشت: همه ساله در این موقع از سال، بحث "مدیریت پیک بار" وارد فاز اجرایی می‌شود، بنابراین جلب مشارکت صنایع، کشاورزان و مشترکان عمومی و اداری در این امر بسیار ضروری بوده و همکاری مشترکان خانگی و تجاری در این خصوص، کارساز و بسیار حائز اهمیت است.
وی گفت: انعقاد تفاهم‌نامه به منظور جلب همکاری مشترکان کشاورزی، صنعتی، تجاری، اداری و ... جهت جلوگیری از خاموشی احتمالی برق در ایام تابستان در حال انجام است و مشترکان می‌توانند تا ۳۰ خرداد نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه اقدام نمایند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: برنامه شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در زمینه مدیریت مصرف در حوزه های صنعتی، کشاورزی، اداری، تجاری، خانگی و مشترکان خود تامین، پیش‌بینی شده و این مشترکان می‌توانند با عقد تفاهم‌نامه از طرح‌های تشویقی شرکت توزیع نیروی برق استان بهره‌مند شوند.
قدیمی با بیان اینکه بسته‌های تشویقی وزارت نیرو با مراجعه کارشناسان شرکت توزیع برق استان طی جلساتی برای مشاغل بخش صنعتی، کشاورزی و غیره تشریح می‌شود، گفت: سال گذشته این شرکت به مشترکان همکاری کننده در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و دیگر همکاران طرح پیک‌سایی جمعا مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به عنوان "پاداش همکاری" لحاظ کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اظهار کرد: امسال نیز این شرکت بر اساس سهمیه اعلامی از سوی شرکت توانیر ۳۴ مگاوات در بخش صنعتی، کشاورزی، مولدهای خود تامین و عمومی با میانگین مصرف ۴ ساعته در طول سه ماه تابستان باید کاهش مصرف داشته باشد.
قدیمی از مردم استان اردبیل درخواست کرد با توجه به افزایش دما و پیک بار مصرف برای جلوگیری از بروز خاموشی‌ها، با مدیریت مصرف و استفاده صحیح و بهنگام از برق و توجه به ساعات پیک بار، شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل را در تامین این انرژی حیاتی یاری کنند تا همه شهروندان و هم استانی‌های عزیز در سطح استان از برقی پایدار بهره‌مند شوند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات