۶ اقدام مورد نیاز شرکت های هواپیمایی برای جلب اعتماد مسافران

۶ اقدام مورد نیاز شرکت های هواپیمایی برای جلب اعتماد مسافران

در گزارشی به بررسی این موضوع پرداخته است که شرکت‌های هواپیمایی قبل از بازگشت سفرهای هوایی به حالت عادی، باید چه اقدام‌هایی انجام دهند. با این وجود، در حالی که ایرلاین‌ها و فرودگاه‌ها از تصور هر چه سریعتر بازگشت به این دوران هیجان زده می‌شوند اما مسافران قبل از پرواز مجدد برای اطمینان بیشتر باید شاهد تغییرات اساسی باشند. موضوع مهم این است که شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌ها برای ایجاد اعتماد مسافر چه کاری باید انجام دهند، کارشناسان معتقدند برای این کار فرودگاه‌ها و خطوط هوایی نیاز به سرمایه گذاری در فناوری، زیرساخت‌ها و مواد مورد نیاز دارند. ، خدمات فرودگاهی)، تاکید کرد که بسیاری از فرودگاه‌ها و خطوط هوایی هنوز برای بازگشت افزایش مسافر آماده نشده‌اند. مشکل این است که بسیاری از این فرودگاه‌ها و خطوط هوایی ممکن است با کمبود عرضه مواجه شوند این در حالی است که به تامین تجهیزات حفاظت شخصی نیاز دارند که امری هزینه ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات