صدور و ابلاغ ۳۲ اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای متخلف در تهران/ ۸۱ مورد نمونه برداری پساب واحدهای صنعتی و خدماتی

صدور و ابلاغ ۳۲ اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای متخلف در تهران/ ۸۱ مورد نمونه برداری پساب واحدهای صنعتی و خدماتی

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، فاطمه برنا با اشاره به ۱۳۸ مورد گشت و پایش صنایع و واحد های خدماتى شهرستان از ابتدای امسال گفت : این اداره با برقراری گشت های ویژه و مستمر، اقدام به اعزام تیم های کارشناسی برای شناسایی و کنترل وضعیت آلایندگی صنایع و واحدهای خدماتی بخصوص بیمارستان ها کرده است .
وی در ادامه افزود: براساس پایش های انجام شده برای ۳۲ واحد متخلف اخطاریه زیست محیطی صادر شد و ۸۱ مورد نمونه برداری پساب واحدهای تولیدی، صنعتی و بیمارستانی برای بررسی وضعیت و کیفیت خروجی فاضلاب این واحدها به انجام رسید.
معاون مدیرکل و رییس اداره محیط زیست تهران در ادامه افزود: اخطاریه های صادره و ابلاغی از سوی محیط زیست برای واحدهای متخلف، دارای مهلت قانونی بوده که مسئول واحد را مکلف به رعایت شاخص ها و استانداردهای محیط زیستی و رفع آلودگی می کند و در صورت عدم همکاری و اقدام مثبت موضوع به مراجع قضایی شهر تهران منعکس می شود .

برنا همچنین بیان کرد: در طول این مدت تعداد ۱۱ مورد استعلامات واصله به این اداره بررسی فنی شد و ۲۳ فقره شکایت مردمی در حوزه محیط زیست هم مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد : در سال جهش تولید این اداره با تولید کنندگان داخلى که ملاحظات زیست محیطى را رعایت کنند، همکاری و همراهی لازم و قانونی را خواهد داشت.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات