کشف ۱۶ تن چوب قاچاق در تاکستان

کشف ۱۶ تن چوب قاچاق در تاکستان

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، احمد زارعی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان ضمن تایید خبر فوق گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان در حال گشت زنی در محور ضیاء آباد به کوهین مشاهده کردند که دو دستگاه کامیون به طرز مشکوکی در حال حمل چوب هستند.
وی تصریح کرد: با مداخله همکاران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان و بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد که بیش از ۱۶ تن چوب قاچاق از درختان صنوبر و بید به صورت غیرمجاز قطع شده و برای خروج از استان قزوین به رانندگان تحویل داد شده است.
زارعی ادامه داد: قطع هیچکدام از چوب‌ها مورد تایید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نبود و رانندگان به دلیل قاچاق و حمل غیر مجاز چوب دستگیر شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست تاکستان اظهار کرد: کامیون‌ها توقیف و تحویل نیروی انتظامی استان شده  و پس از صورتجلسه و تشکیل پرونده مقدماتی، رانندگان متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
زارعی در پایان گفت: ماموران یگان حفاظت و کارکنان حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان با جدیت از هر گونه تخریب محیط زیست جلوگیری میکنند و از مردم شریف درخواست دارند در صورت مشاهده هر گونه تخریب یا آلودگی مراتب را سریع به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان اطلاع دهند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات