«نوذر امامی» خبر داد: انتقال پادگان‌ها از محدوده شهری در انتظار تصمیم کارگروه مشترک

«نوذر امامی» خبر داد: انتقال پادگان‌ها از محدوده شهری در انتظار تصمیم کارگروه مشترک

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «نوذر امامی» در یکصد و چهاردهمین جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری با موضوع بررسی پروژه انتقال پادگان‌ها از محدوده شهری که با حضور جمعی از اعضا، مشاوران کمیسیون و کارکنان شهرداری برگزار شد، گفت: کارگروهی مشترک با حضور «ابراهیم صبوری» نایب رئیس شورا با عنوان رئیس کمیته، معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز با عنوان دبیر و هماهنگ کننده کمیته، سرهنگ رضایی امیر ارتش، معاون حقوقی و معاون املاک شهرداری و تعدادی از مشاوران کمیسیون جهت توافق نهایی با ارتش تشکیل شده و نتیجه در اسرع وقت به کمیسیون تلفیق ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: در چند سال گذشته که موضوع خروج پادگان‌ها اولویت دولت نبود، تکالیف مدیریت شهری نیز در عمل بر زمین مانده بود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: در نقشه‌ای که به‌تازگی با ابتکار معاونت شهرسازی و معماری طراحی شده است، امکان توافق برد-برد برای آزادسازی اراضی پادگان‌ها فراهم شده است به‌طوری‌که با ایجاد کاربری‌‌های خدماتی در بخشی از این اراضی با هدف تامین منابع برای تملک زمین‌ها، امکان انتقال مالکیت اراضی به شهر فراهم می‌شود .

امامی با اشاره به شرایط مثبت کنونی در مجموعه ارتش و شهرداری تاکید کرد: انتقال پادگان‌ها علاوه بر افزایش سطوح فضاهای شهری و خدماتی در مجموعه شهر شیراز، سبب تقویت بنیه دفاعی ارتش نیز می‌شود که بر مبنای منویات مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا است.

گفتنی است این موضوع در جلسه گذشته کمیسیون تلفیق شورا مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تصمیم‌ نهایی در خصوص انتقال پادگان‌ها پس از بررسی در کمیسیون شهرسازی و معماری شورا اتخاذ شود.

پایان خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات