باند دوم محور کاشان-برزک-ورکان درحال احداث

باند دوم محور کاشان-برزک-ورکان درحال احداث

باند دوم محور کاشان-برزک-ورکان درحال احداث/ رفع نقاط حادثه خیز شهرستان کاشان
مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت فیزیکی 74 درصدی باند دوم محور کاشان - برزک - ورکان خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات‌واطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه‌و شهرسازی استان با بیان اینکه محور کاشان – برزک – ورکان یکی از محورهای حادثه خیز شهرستان کاشان بوده است گفت: به لطف خدا، با تلاش، پیگیری و اقدامات انجام شده بسیاری از نقاط حادثه خیز مرتفع گردیده و بخشی از آن نیز در دست اقدام است.
وی اذعان داشت: ایمن‌سازی جاده‌ی کوهستانی کاشان-برزک یکی از پروژه‌های مهم در حوزه راهسازی شهرستان کاشان است چرا که این جاده به دلیل عرض کم، نداشتن شانه‌های مناسب و پیچ های زیاد از پرحادثه ترین جاده‌های شهرستان تلقی می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص میزان پیشرفت پروژه احداث باند دوم محور کاشان-برزک- ورکان گفت: طول این پروژه 12 کیلومتر است، تا کنون 6 کیلومتر آن افتتاح گردیده و مابقی در حال احداث است.
وی افزود برای احداث این پروژه تا کنون بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و دارای پیشرفت فیزیکی 74 درصد است.
قاری قرآن از مزیت‌های تکمیل این پروژه به حذف نقاط حادثه خیز، تبدیل مسیر به دو باند مجزا، حذف تقاطع‌ها در ورودی روستاهای نابر، مرق، سادیان اشاره کرد و یادآور شد: از دلایل کندی پیشرفت فیزیکی پروژه، وجود منطقه کشاورزی و تاسیسات در حریم راه است که موجب می.شود محور احداثی در حریم محور قدیم ساخته شود که این امر باعث می شود از ابنیه‌های محور قدیم تبعیت شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات