۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین در شهرستان گنبد احداث می شود

۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین در شهرستان گنبد احداث می شود

۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین در شهرستان گنبد احداث می شود

بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، سید محمد حسینی، مدیر کل بنیاد مسکن استان از احداث ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین در شهرستان گنبد خبر داد.

وی که باتفاق مهندس غراوی، معاون عمرانی استانداری گلستان، خانم خلیلی، مدیرکل امور شهری استانداری و فرماندار شهرستان گنبد در روستای سلاق امان لر حضور پیدا کرده بودند، کلنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه را با اعتبار ۳۲۵ میلیارد ریال به زمین زدند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در خلال این مراسم ابراز داشت: در پی تفاهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استانداری گلستان به منظور رفع محرومت و عقب ماندگی و همچنین زدودن فقر از روستاهای استان، مقرر گردید ۳ هزار واحد مسکونی ویژه محرومین با اعتبار ۱۹۵ میلیارد تومان در استان گلستان با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی احداث گردد که کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن در سفر آقایان دکتر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مهندس تابش، رئیس محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آقای بختیاری، رئیس محترم کمیته امداد در دهه فجر ۹۸ به زمین زده شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا عملیات اجرایی آن متوقف شده بود.

آقای حسینی همچنین گفت: همه این واحدها از ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ۵ درصدی بابازپرداخت ۱۵ ساله و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض برخوردار هستند و پروانه، نظارت و نقشه ها بصورت کاملا رایگان است و ضمانت تسهیلات این طرح نیز بصورت زنجیره ای می باشد.

مهندس غراوی، معاون عمرانی استانداری گلستان نیز در این مراسم با بیان اینکه بنیاد مسکن استان در بحث مقاوم سازی و بهسازی خانه های روستایی پیشتاز است، گفت: ساکنان واحدهای مسکونی غیر مقاوم هر چه سریعتر با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استفاده از طرح های مقاوم سازی بنیاد نسبت به نوسازی و مقاوم سازی خانه های خود اقدام کنند تا خدای نکرده در حوادث شاهد اتفاقات ناگوار برای عزیزانمان نباشیم.

آقای غراوی همچنین طرح احداث ۳ هزار واحد مسکونی را کاری بزرگ در در استان در راستای محرومیت زدایی و توجه به محرومان دانستند که علاوه بر خوشنودی مردم، خوشنودی پرودگار را در پی دارد.

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان


لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات