دیدار مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با  فرمانداران شهریار و ملارد و تاکید بر ضرورت بازنگری طرح های توسعه ای

دیدار مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با فرمانداران شهریار و ملارد و تاکید بر ضرورت بازنگری طرح های توسعه ای

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران ،خلیل محبت خواه در دیدار با طاهری فرماندار شهریار و برنجی فرماندار ملارد ,ضمن با اهمیت بر شمردن 960 هکتار بافت فرسوده در منطقه غرب استان تهران گفت :بنا به تقاضای فرمانداران شهرستانهای مذکور جلسات کمیته فنی کمیسیونها و کارگروه های معاونت شهرسازی و معماری طی تعامل صورت گرفته با این معاونت در مناطق شهرستانی برگزار خواهد شد.

همچنین محبت خواه در خصوص تراکم بالای جمعیت در شهرستانهای شهریار و ملارد و نیاز به بازنگری طرحهای جامع و هادی و تفصیلی که به افق اتمام رسیده و در دست بررسی هستند , گفت :توسعه شهری بدون مشارکت شهروندان غیر ممکن است و تاکید میکنم تا در بازنگری ها از اعضای شورای شهرها به عنوان نمایندگان مردم در جلسات استفاده شود.

وی گفت : بارگزاری جمعیتی در شهرهای اطراف استان تهران بسیار بالا است و طی ده سال آینده با توجه به پیش بینی های جمعیتی , افزایش تصاعدی هم خواهیم داشت که می بایست در بازنگری طرح های توسعه ای لحاظ شود ، ما باید به شهرها به عنوان موجودی زنده ، پویا نگاه کنیم که هرگونه خدمات رسانی سبب ارتقای کیفیت زندگی شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در جریان بازدید از اداره شهریار و دیدار با فرمانداران ملارد و شهریار از سایت مسکن مهر صفادشت نیز بازدید و در جریان مشکلات و موانع توسعه ای این سایت قرار گرفت.

محبت خواه در پایان از شروع ساخت مجدد ساختمان فرهنگی هنری شهرستان ملارد و رایزنی برای حل مشکلات ساکنان شهرک 4 هزار نفری شهرستان ملارد به عنوان ناحیه منفصل شهری خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات