بازدید دادستان مشهد و مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي از تعدادي از اراضی داراي پرونده قضايي در سطح شهر مشهد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، در جريان اين بازديد قدرت الله ابك مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي گزارش كاملي از اقدامات انجام گرفته در خصوص اراضي ملي واگذار شده به تعاوني ها و اشخاص كه داراي پرونده قضايي مي باشند، ارائه كرد.

در حاشيه اين بازديد مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي با بيان اينكه اين بازديد به درخواست اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي و با موضوع بازديد ميداني و بررسي اراضي واقع در پلاك هاي 186 و 176 انجام شد، با توجه به تخلفات برخی از متصرفین و معارضین و پرونده هاي قضايي، براساس گزارشات شهرداری و منابع طبیعی و راه و شهرسازی، مقرر شد مستندات و مدارک لازم برای رسیدگی و دفاع از حقوق بیت المال ارائه تا ازطریق دادگاه ویژه مبارزه با زمین خواری اقدامات لازم و قانونی بعمل آید.

وي افزود: اراضي ملي، از مهمترين داشته هاي دولت و مردم به شمار مي روند كه در طول سال هاي مختلف از سوي زمين خواران و سودجويان، مورد تعدي و تجاوز قرار گرفته اند و دولت نيز با اهتمام به اقدامات مختلف از جمله كسب سند و تعيين حدود براي آنها، سعي در مقابله با زمين خواري و سودجويي از اين اراضي داشته است .

گفتني است در اين بازديد دادستان مشهد ضمن تشکر از پيگيري ها و اقدامات بازدارنده و موثر اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي در خصوص حفاظت از اراضي ملي و پیگیری حقوقی مربوطه برای حفظ اموال بيت المال و حقوق دولت و حفاظت از اراضی دولتی شد.

دادستان مشهد همچنين خواستار پیگیری و ارائه انعکاس گزارشات و مدارک و مستندات برای ثبیت اراضی ملی و حمایت از طرح های فضای سبز و حفاظت از اراضی ملی و دولتی شده و تاكيد كرد: دستگاه هاي نظارتي با حمايت دستگاه قضايي با هرگونه تخلفات نسبت به اراضی دولتی برخورد لازم و قانونی بعمل آورند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات