پرهیز از تزریق قطره چکانی اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام

پرهیز از تزریق قطره چکانی اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان هرمزگان، روح اله محسن زاده سرپرست مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان هرمزگان، با بیان اینکه حوزه ساخت یکی از مهمترین حوزه های اداره کل راه و شهرسازی است، اذعان داشت: استان هرمزگان به واسطه وسعت 70 هزار کیلومترمربع، بحث ژئو تکنیکی و ارتفاع پستی که نسبت به استان های همجوار دارد و آب های روانی که به این استان سرازیر می شود هزینه های ساخت راه سازی را در این استان افزایش داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: 70 درصد صادرات و واردات کشور از مسیر استان هرمزگان انجام می گیرد و این محور ترانزیتی نقش بسیار مهمی را در توسعه استان دارد که این مسئله می طلبد جایگاه آن را به مسئولان گوشزد کنیم تا اعتباراتی را در جهت ساخت راه هایی مناسب در خور این شاه ‌راه اقتصادی اختصاص یابد.

سرپرست مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه علیرغم تمامی کمبودها و فشارهای اقتصادی با اعتبارات مورد نظر سعی در تکمیل پروژه های نیمه تمام در هرمزگان داریم، عنوان کرد: بدون معطلی و با اعتبارات مورد نظر سعی در تکمیل پروژه ها داریم و این روند کماکان ادامه خواهد یافت.

وی به تشریح اقدامات حوزه فنی و اجرایی پرداخت و گفت: در این حوزه بین 70 تا 80 پروژه داریم که 100 هزار متر مربع است و تقریبا برای تکمیل و اتمام این پروژه ها اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان نیاز داریم.

محسن زاده در پایان اضافه کرد: پروژه ها را باید اولویت بندی کنیم و از تزریق قطره چکانی اعتبارات بین پروژه ها تقسیم بپرهیزیم چرا که راه حل بهتر این است که بر مبنای اولویت، اعتبار مورد نیاز را برای تکمیل پروژه ها در نظر بگیریم تا پروژه ها به صورت نیمه تمام برای سال آینده نمانند و هر چه سریعتر شاهد بهره برداری از پروژه ها باشیم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان

    اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات