کاشت بیش از ۱۱هزار اصله نهال در جنوب غرب تبریز

کاشت بیش از ۱۱هزار اصله نهال در جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی با اشاره به روند نهال کاری در سطح حوزه گفت: نهال کاری از هفته دوم اسفند ماه در سطح منطقه آغاز شده و به صورت مستمر نهال کاری ها توسط نیروهای فضای سبز انجام می شود.

وی با بیان اینکه نهال های کاشته شده شامل تمامی معابرهای اصلی، وادی رحمت، پارک های محلی، بوستان ها و رفوژها می شود، افزود: طبق برنامه پیش بینی شده طی هر هفته میزان مشخصی نهال در سطح منطقه کاشته می شود که در این میان در نخستین روزهای خرداد ماه نیز هزار و ۳۸۶ درخت توسط نیروهای فضای سبز منطقه کاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق کاشت یک میلیون درخت در سال جاری تعداد ۱۷ هزار اصله نهال توسط شهرداری منطقه هفت خریداری شده است، اظهار داشت: تاکنون کاشت بیش از ۱۱ هزار و ۲۳۵ اصله نهال در جنوب غرب تبریز تحقق یافته و از تعداد کل نهال های خریداری شده تنها کاشت در حدود پنج هزار و ۷۰۰ اصله نهال باقی مانده که در فازهای بعدی عملیات کاشت نهال ها به اتمام می رسد.

سلیمی همچنین یادآور شد: با هدف جلب مشارکت شهروندان در زیباسازی محلات و مناطق مسکونی تعداد سه هزار و ۷۵۰ اصله نهال میوه به صورت رایگان در اختیار شهروندان منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۷ با تاکید بر حفظ تنوع در کاشت درختان در سطح منطقه اظهار داشت: نهال های کاشته شده شامل زبان گنجشک، سرو خمره ای، کاج تهران، آیلان، اقاقیای پیوندی، نارون پیوندی، توت، کاکوزا و کاج سیاه و قره آغاج است که در سطح حوزه کاشته شده اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات