سالروز آزادسازی خرمشهر گرامی باد

سالروز آزادسازی خرمشهر گرامی باد

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ پر تلالو ایران عزیز اسلامی مشحون از رویدادها و واقعه‌های مهم و تاثیرگذاری است که برای همیشه در یادها و خاطره ها باقی می ماند و امسال تقارن ارزشمند روز جهانی قدس، به عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی، با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.

یوم ا... سوم خرداد  یکی از عالی ترین نمادهای ایستادگی و رادمردی ملتی است که در اوج مظلومیت در برابر قلدرمأبان تاریخ زمان خویش مردانه ایستاد و عزت و اقتدارش را در پرتو عنایت حضرت دوست و رهبری حکیمانه و شجاعانه امام راحل عظیم الشان(ره) به رخ کشید.

عملیات غرور آفرین بیت المقدس که آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ را در پی داشت، نماد و الگوی ماندگار شجاعت، غیرت و اتحاد ملتی بزرگ در برابر بدخواهان انقلاب و ایران اسلامی است که به خیال موهوم و خام خود و اربابان خویش قصد داشتند، با تصرف خاک ایران عزیز، به انقلاب مردمیِ ما صدمه وارد کنند و مانع از گسترش انقلاب الهام بخش مردم ما شوند.

ملت ایران که با گوش فرا دادن به ندا و فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی، انواع توطئه ها و نیرنگ های دشمنان را پس از پیروزی انقلاب با جانفشانی و ایثار شکست دادند، در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز با ایستادگی و مقاومت در دفاع از شرف و ارزش های مقدس این آب و خاک مجاهدت ورزید و با نهادن جان خویش در طبق اخلاص، حماسه های ماندگاری نظیر حماسه آزادسازی خرمشهر را رقم زد و اجازه نداد تا وجبی از خاک ایران در تسلط دشمن باقی بماند.

فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و مردم شهید پرور کشور و طالقان تبریک و تهنیت عرض می نماییم و امیدواریم همانگونه که در دوران دفاع مقدس با پایمردی و ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران، روز به روز به پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یافته ایم؛ در سایه وحدت و همدلی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شاهد توسعه روزافزون کشورمان باشیم. ان شاءالله

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طالقان

    منبع خبر

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان یک شهرداری در شهر طالقان می باشد

      نظرات