گزارشی از روند طگراحی پروژه باغ مفاخر بیرجند ارائه شد

گزارشی از روند طگراحی پروژه باغ مفاخر بیرجند ارائه شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، روز جاری شهردار و جمعی از مدیران به همراه مهندسین مشاور طرح، از مجموعه باغ مفاخر بازدید کردند و در پی بازدید از این مجموعه، جلسه ای تحت عنوان ارائه گزارش روند طراحی پروژه باغ مفاخر بیرجند برگزار شد.

شهردار بیرجند در این جلسه اظهار داشت: این پروژه با نام باغ مفاخر اجرا می شود که سایر فضاها شامل میدان ملل، برج هنر و غیره تحت عنوان اسامی دیگر معرفی می شوند.

محمد علی جاوید افزود: در وهله اول، سایت به 5 بخش میدان ملل، باغ ایرانی، محدوده ساختمان برج هنر، محدوده شهرداری و شورای اسلامی شهر، پارکینگ و ساختمان های خدماتی تقسیم می شود.

وی خاطر نشان کرد: طرحی که جهت اجرای پروژه باغ مفاخر ارائه گردیده طی ماههای گذشته و از زمان شروع کار، تقسیم بندی های آن در جلسات مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است.

شهردار بیرجند یادآور شد: ایده و تامین اعتبار برج هنر در این پروژه متعلق به استانداری خراسان جنوبی می باشد که پس از تکمیل پروژه، این برج توسط یک پل هوایی به فرهنگسرای شهرداری اتصال می یابد.

جاوید با اشاره به اجرای سطح گسترده ای از فضای سبز در این مجموعه ادامه داد: باغ مفاخر 11 هکتار وسعت دارد که 2 هکتار آن در تملک ارتش می باشد.

وی در پایان خواستار درج مبانی نظری توسط مشاور طرح در خصوص پیشینه باغ های مفاخر و اجرای آن در سایر نقاط کشور شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات