تبریک شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بهبهان بمناسبت روز کارگر

شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بهبهان با صدور پیامی روز جهانی کارگر را به کارگران شریف مومن و زحمتکش شهرداری بهبهان تبریک گفته و از تلاش‌های این قشر خدوم قدردانی کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان حاج نعمت الله دانایی رئیس شورای اسلامی شهر و علیرضا بهادری شهردار بهبهان با صدور پیامی مشترک روز کارگر را تبریک گفتند:  ایشان در این پیام کارگران را نماد رشد، تعالی و شکوفایی جامعه دانسته و از کارگران به عنوان بازوان حرکت شهرداری بهبهان به سوی توسعه یاد کردند .

متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


یازدهم اردیبهشت ماه به نام قشر زحمتکش جامعه یعنی کارگران نامگذاری شده است،قشری که با دستان خود پویایی ، توسعه و فعالیت را به جامعه هدیه می‌دهند و ما می‌دانیم که رشد، تعالی و شکوفایی جامعه مدیون دستان زحمتکش کارگران عزیز است و بهتر از آن می‌دانیم که این عزیزان بازوان حرکتی شهرداری بهبهان به سوی توسعه ،خدمت و پیشرفت شهرمان هستند.

اضافه بر تقدیر از خدمات این عزیزان  جا دارد از این بزرگمردان که در این ایام شبانه روز در حال ضدعفونی خیابان‌ها ، معابر و اماکن عمومی شهر هستند و با آلوده ترین اقلام و پسماندهای خطرناک سر و کار دارند به عنوان سربازان و مدافعان سلامت و ایثارگران خط مقدم مبارزه با کرونا نام برده و دستانشان را با تقدیم والاترین احترامها ببوسیم، تنشان سلامت ،قامتشان استوار باد.

به پاس همین زحمات این مناسبت ارزشمند را به تمامی همکارانمان که در حرفه شریف کارگری در واحدهای خدماتی ، عمرانی ، آتش نشانی و... شهرداری بهبهان مشغول خدمت به مردم می باشند تبریک و تهنیت گفته و از خداوند منان برایشان آرزوی سلامت و بهروزی می نماییم.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر_بهبهان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بهبهان

    منبع خبر

    شهرداری بهبهان

    شهرداری بهبهان یک شهرداری در شهر بهبهان می باشد

      نظرات