با گستراندن بساط و دست فروشی و بی توجهی به هشدارهای ستاد مقابله با کرونا و به خطر انداختن امنیت و سلامت عمومی مطابق قانون برخورد جدی خواهد شد.

با گستراندن بساط و دست فروشی و بی توجهی به هشدارهای ستاد مقابله با کرونا و به خطر انداختن امنیت و سلامت عمومی مطابق قانون برخورد جدی خواهد شد.
به گزارش روا‌بط عمومی شهرداری ایرانشهر
نور احمد درخوش شهردار ایرانشهر گفت: در شرایط کنونی و با توجه به هشدارهای ستاد مقابله با کرونا شهرستان و همچنین مراجع بهداشتی،با توجه به اوج گیری ویروس کرونا در جنوب استان سیستان و بلوچستان و شهر ایرانشهر هرگونه دست فروشی گستراندن بساط در سطح شهر و معابرممنوع می باشد. دست فروشی،تجمعات عمومی عامل خطرساز شیوع ویروس کرونا است که مرگبار بودن آن قابل انکار نیست،لذا با هر گونه گستراندن بساط و بی توجهی به هشدارهای ستاد مقابله با کرونا و به خطر انداختن امنیت و سلامت عمومی مطابق قانون برخورد جدی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌های وابسته به شهرداری وخود شهرداری ایرانشهر از همان ابتدا در مسیر رعایت پروتکل‌های ابلاغی از سوی مراجع مقابله با کرونا قدم برداشته،افزود:این اقدام شهرداری مطابق با  بند ۲ از ماده ۵۵ قانون شهرداری ها بوده و در جهت حفظ سلامت دستفروشان و شهروندان نیز هست.
وی خاطرنشان کرد: بر همین مبنا از فردا هم زمان با تعطیلی دکه بازار و بازار روز  هرگونه سدمعبر و  دستفروشی در معابر منتهی به بازارها،  به دلیل اینکه عامل شیوع کرونا و تهدید سلامت همه اقشار شهروندی است ممنوع است از شهروندان انتظار داریم برای حفظ سلامت خود در خانه بمانندوبا رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا را شکست دهیم.
#روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ایرانشهر

    منبع خبر

    شهرداری ایرانشهر

    شهرداری ایرانشهر یک شهرداری در شهر ایرانشهر می باشد

      نظرات