ضرورت اجرای سریع‌تر پروژۀ «کرمان هوشمند»

اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی شورا تأکید کردند:

ضرورت اجرای سریع‌تر پروژۀ «کرمان هوشمند»

پروژۀ «کرمان هوشمند» توسط اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرمان مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش کرمان‌آنلاین، در بازدید اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی شورا از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان، گزارشی از آیین‌نامۀ «کرمان هوشمند» ارایه شد.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های این مجموعۀ تخصصی در رسیدن به شهر هوشمند گفت: ضروری است تصویری از چگونگی اجرای پروژه‌های مشابه در شهرهای دیگر کشور نیز ارایه شود.

رامین ارجمند کرمانی افزود: همچنین سایر اعضای شورای اسلامی شهر کرمان باید در جریان جزییات و فواید این طرح قرار گیرند.

وی همچنین بر ترسیم چشم‌انداز این پروژه تأکید و اظهار امیدواری کرد: با بومی‌سازی پروژۀ «کرمان هوشمند» و اجرای آن در شهرداری، منافع شهر و شهروندان تأمین شود.

سیدمحمدرضا معین‌زاده میرحسینی، عضو دیگر شورا نیز با بیان این‌که اجرای این پروژه برای رسیدن به شهر هوشمند، مسیر راه را مشخص می‌کند، افزود: انتظار می‌رود با اجرای پروژۀ «کرمان هوشمند»، خدمات شهری، بهتر و مطلوب‌تر ارایه شود.

وی با اشاره به حوزه‌های خدماتی، حمل‌ونقل عمومی، حفظ و توسعۀ فضای سبز و خدمات روزانۀ شهرداری گفت: با اجرای این طرح، فرصت ارایۀ خدمات متنوع به شهروندان افزایش یافته و تعداد مراجعۀ شهروندان به شهرداری کاهش می‌یابد.

به گفتۀ میرحسینی، در شهر هوشمند باید مشکلات شهر در زمان بارندگی، آتش‌سوزی، تصادف و جمع‌آوری زباله، رصد شده و در کمترین زمان ممکن به مدیران شهری اطلاع داده شود.

علی خدادادی، دیگر عضو شورا هم با بیان این‌که این پروژه باید بتواند مشکلات جزیی و کلی شهر کرمان را رصد کند، گفت: با اجرای این طرح، شهرداری می‌تواند در رفع مشکلات و ارایۀ خدمات موفق‌تر عمل کند.

وی بر اطلاع و اشراف تمام اعضای شورا بر این پروژه و نحوۀ اجرای آن در راستای تصویب طرح «کرمان هوشمند» در نشست عمومی این هفتۀ شورا تأکید کرد.

همچنین محمدجواد کامیاب، عضو دیگر شورا گفت: لازم است لیستی از خدمات شهری که می‌تواند در قالب این پروژه تعریف شود، به شورا ارایه و نتیجۀ اجرای آن در نشست عمومی مطرح شود.

حیدر هادی‌زاده، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان نیز ضمن ارایۀ گزارشی از نحوۀ تدوین آیین‌نامۀ «کرمان هوشمند»، اجرای آن را در راستای توسعۀ پایدار شهر کرمان ضروری دانست.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید aammaar22.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات