بررسی نحوه جمع آوری زباله و رفت و روب در سطح شهر سيرجان

بررسی نحوه جمع آوری زباله و رفت و روب در سطح شهر سيرجان

در جلسه روز يكشنبه در محل شهرداري منطقه ٢ در خصوص نحوه جمع آوری زباله و رفت و روب بخث و بررسی شد.

به گزارش واحد خبر مديريت ارتباطات شهرداري اين جلسه صبح يكشنبه در دفتر مدیر منطقه دو در خصوص جمع اوری زباله و رفت و روب محدوده شهرداری منطقه دو با حضور معاونت خدمات شهر و مدیر منطقه دو و شرکت سامانده کویر پیمانکار منطقه دو و ناظرین منطقه دو و پسماند شهرداری برگزار شد.

در این نشست سجاد مصلايي مدير منطقه دو شهرداري با بیان این که کمبود باکس های زباله در سطح شهر جلوه خوبی ندارد تاکید کرد و افزود : شهرداري به توسعه پایدار شهری مي انديشد در عین حال خواست مردم را باید قبل از هر اقدام درنظر بگیریم.

افزایش بی رویه تولید زباله و ضرورت جمع آوری ۲۴ ساعته بايستي در دستور كار قرار گيرد.

وی گفت؛ سیاست کلی خدمات شهری تنظيف معابر و جمع آوری شبانه زباله ها است که این طرح درحال انجام است مصلايي خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح مردم، صبح شهری بدون زباله خواهد دید.

فرهاد افصحي معاونت خدمات شهر شهرداري نیز در این نشست گفت : تحقیقات در حوزه پسماند نشان می دهد اجرای طرح ها بدون زیر ساخت های لازم منجر به شکست است و با بررسی و امکان سنجی طرح جمع آوری شبانه زباله ها در بازه زمانی ۱٠شب تا ۶ صبح نیازمند همكاري شهروندان محترم است.

معاون خدمات شهر در جمع بندی مباحث در این نشست گفت:جمع آوری زباله ها باید خارج از زمان استراحت مردم باشد، تا موجب سلب آسايش مردم نشود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سیرجان

    منبع خبر

    شهرداری سیرجان

    شهرداری سیرجان یک شهرداری در شهر سیرجان می باشد

      نظرات