مراسم عطر افشانی و تجدید میثاق مسئولان شرکت آب منطقه ای استان...

*

به گزارش روابط عمومی شرکت: بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر فتح اله صابرپور سرپرست شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری به اتفاق معاونین و مدیران ضمن حضور با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای گمنام و شهدای  هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

در این مراسم فتح اله صابرپور، سرپرست شرکت آب منطقه ای استان اظهار داشت: اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون پاک شهدای والامقام انقلاب است .

وی گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز منتقل شود زیرا شهدای انقلاب اسلامی با نثار جانشان از هویت دینی و ملی ما دفاع کردند .

صابرپور ادامه داد: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا هم تجدید بیعت با شهدای گرانقدر و آرمانهای امام راحل عظیم الشان است و هم اینکه زدودن زنگار از دل های دنیوی خودمان به حساب می آید .

سرپرست شرکت آب منطقه ای استان در پایان افزود: شهدا با ایثارگری و جانفشانی های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می کند و از خداوند منان میخواهیم که بتوانیم در انجام وظایف تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نباشیم و با پیروی از راه و سیره شهدا در تمامی امور زندگی موفق و سربلند باشیم .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری

    شركت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات