ساماندهی رودخانه های اصفهان از محل هزینه کرد شرکت آب منطقه ای...

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از تنظیم 13 قرارداد از محل اعتبارات جاری شرکت آب منطقه ای استان اصفهان جهت ساماندهی رودخانه های استان اصفهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، دهم خرداد ماه ، دکتر مسعود میر محمد صادقی اظهار کرد: 13 قرارداد جهت ساماندهی، لایروبی، رپرگذاری(نشانه گذاری) رودخانه های استان اصفهان تنظیم شده است و از طریق مناقصه به شرکت های پیمانکار واگذار گردید.

وی افزود: علی رغم پیگیری های مکرر در خصوص جذب اعتبارات ملی و استانی جهت ساماندهی رودخانه های استان اصفهان، شرکت آب منطقه ای استان اصفهان با جذب اعتبار از هزینه کرد، نسبت به قرادادهای ساماندهی، لایروبی و نشانه گذاری رودخانه های شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، تیران و کرون، گلپایگان، برخوار، چادگان، اصفهان، نطنز، خوانسار و لنجان مبادرت کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به تخصیص 14 میلیارد تومان جهت تنظیم قرارداد ساماندهی رودخانه های استان اصفهان از محل اعتبارات جاری شرکت آب منطقه ای تصریح کرد: 8 قرارداد شروع به کار شده است و مابقی در آینده نزدیک فعال می شود.

وی اضافه کرد: ساماندهی رودخانه زاینده رود با اعتبار 6 میلیارد تومان در حال انجام است که 4 میلیارد تومان به شهرستان لنجان اختصاص یافته است؛ با شیوع بیماری سالک، 2 میلیارد تومان به ساماندهی رودخانه زاینده رود در محدوده روستاهای قورتان و اشکهران تخصیص یافته که هم اکنون پروژه ساماندهی رودخانه زاینده رود در محدوده این دو روستا درحال انجام است.

میر محمد صادقی به جاده ساحلی در همکاری با نظام صنفی کشاورزی هم اشاره ای داشت و گفت: در چندماه اخیر به علت مسائلی مالی و شیوع کرونا این پروژه متوقف شده است.

وی افزود: لایروبی و آزادسازی مسیل رودخانه های استان اصفهان در منطقه حبیب آباد شهرستان برخوار در حال انجام است اما با توجه به شناور بودن این قرارداد لایروبی رودخانه های شهرستانهای دهاقان، گلپایگان و اردستان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با تاکید بر اینکه نظارت تمام طرح های ساماندهی و لایروبی رودخانه های استان اصفهان بر عهده دفتر رودخانه و سواحل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان است، گفت: جهت نشانه گذاری حد بستر و حریم در رودخانه های شهرستانهای گلپایگان، کاشان، آران و بیدگل، تیران، میمه قراردادهایی منعقد شده که در مراحل ابتدایی شروع کار است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اصفهان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اصفهان

    شركت آب منطقه‌ای اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات