بازدید استاندار خوزستان از پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه اهواز

استاندار خوزستان بهمراه سرپرست شرکت آبفا روستایی و جمعی از مسوولین محلی از پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه اهواز بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان غلامرضا شریعتی گفت: روند پیشرفت فیزیکی پروژه آبرسانی به روستاهای بقخش غیزانیه علیرغم همه مشکلاتی که وجود دارد، اما قابل قبول است.

استاندار خوزستان ادامه داد: وجود معارضین در بخش غیزانیه و عدم تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز از جمله مهمترین مشکلاتی است که در پیشرفت پروژه اثرگزار بوده است.

وی اظهار کرد: همه سعی و تلاش بر آن بود تا در پایان سال 1398 آیین بهره برداری از این پروژه برگزار شود، اما دلایل متعددی چون وجود معارضین، عدم تخصیص اعتبارات و مشکلاتی که در افزایش نرخ ارز بوجود آمد منجر به آن شد تا نتوانیم به تعهدی که داده بودیم، نتوانیم عمل کنیم.

شریعتی بیان کرد: همه توان و تلاش بر آن است تا هر چه زودتر موضوع آبرسانی به بخش غیزانیه حل شود.

استاندار خوزستان در پایان این بازدید دستور رفع مشکل معارضین توسط فرماندار، بخشدار و دهیاران را صادر کرد و قول اتمام پروژه ظرف 45 روز آینده را داد.

در ادامه این بازدید سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان گفت: در بازدید صورت گرفته پروژه های آبرسانی به 80 روستای بخش غیزانیه، حفاری و کارگزاری 22 کیلومتر خط انتقال آب شرب از شیبان به صفیره، ارتقاء و نصب پمپ در تصفیه خانه شیبان و ایستگاه تقویت فشار آب صفیره مورد بررسی قرار گرفتند.

عادل حرباوی ادامه داد: در ادامه این بازدید پروژه آبرسانی به دهستان مشرحات شامل کارگزاری 43 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآو.ر شد: دهستان مشرحات 8 روستا با جمعیتی بالغ بر 4 هزار نفر را تحت پوشش آبرسانی دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات