بازدید معاون عمرانی استانداری خوزستان و مدیرعامل از پروژه های برق منطقه ای خوزستان

بازدید معاون عمرانی استانداری خوزستان و مدیرعامل از پروژه های برق منطقه ای خوزستان

معاون هماهنگی امور امور عمرانی استانداری خوزستان و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، از مراحل ساخت اولین نیروگاه تولید پراکنده این شرکت در اندیمشک و پروژه های برق در اهواز بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ این نیروگاه دو واحد 25 مگاواتی (در مجموع 50 مگاوات) ظرفیت دارد و در شهرک صنعتی اندیمشک با ارزش سرمایه گذاری 7 هزار میلیارد ریال، در حال ساخت است.
در این برنامه میدانی از مراحل احداث و نصب تجهیزات خریداری شده بازدید صورت گرفت و مقرر شد که موانع راه اندازی آن به زودی برطرف شود.
یکی از مشکلات موجود عدم همکاری سازمان های مربوطه و مشکل تامین گاز برای راه اندازی فاز اول این نیروگاه بوده که در این بازدید بنا شد با همکاری سازمان ها و دستگاه های مربوطه به زودی حل شود.
فاز اول این نیروگاه در تیرماه و فاز دوم آن در مرداد به بهره برداری خواهد رسید تا برق منطقه پایدار تر از گذشته شود.
در ادامه؛ از پروژه های برق در شهر اهواز از جمله پست در حال احداث 132 کیلو ولت کیانشهر 1، پست 132 کیلو ولت گلبرگ و خط چهار مداره مهزیار- سپنتا- رینگ اهواز بازدید انجام و آخرین وضعیت شبکه برق مورد بررسی قرار گرفت.
هدف از این بازدید ها رفع موانع و مشکلات موجود در توسعه شبکه برق استان بوده است تا در آستانه فصل گرم، برق پایداری برای شهروندان تامین شود.
لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات