معرفی موثر فعالیت های تلاشگران صنعت آب و برق از اهداف مهم روابط عمومی هاست

به‌گزارش روابط عمومی، در این پيام آمده است: «روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا از خدمات شایسته همکاران در مجموعه روابط عمومی وزارت نیرو قدردانی نماییم. روزی که یادآور تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه مردان و زنانی است که با وجود شرایط ویژه‌ای که در آن قرار داریم، همچنان سنگینی بار ارتباطات و اطلاع‌رسانی را به دوش کشیدند که بارزترین نمونه آن تلاش‌هایی است که در راستای پوشش رسانه‌ای عملکرد صنعت آب و برق در روزهایی که کشور درگیر شیوع بیماری است، صورت گرفت.

این روز همچنین فرصتی است برای شناسایی هرچه بیشتر و بهتر نقاط قوت و ضعف و بازنگری عملکرد مجموعه روابط عمومی‌های صنعت آب و برق. تردیدی نیست که با اتکال به خداوند متعال، می‌توان در سایه بهبود روش‌ها و سازوکارهای موجود، عملکردی بهتر و ماندگار تر در راستای انعکاس بخشی از خدمات همکارانمان و مجموعه صنعت آب و برق در خدمت به مردم شریف ایران رقم زد.

از جمله مهم‌ترین اهدافی که می‌بایست به آن دست یافت، ارائه گسترده و موثرتر آثار و نتایج تلاشگران صنعت آب و برق و مجموعه وزارت نیرو در ادامه ساخت و سازها و اصلاح سازوکارها در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران است. این تلاشی است که می‌تواند در کنار آموزش و ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن افزایش امید به کارآمدی خدمتگذاران مردم در مجموعه وزارت نیرو، تاثیر عمیقی در راستای افزایش اعتماد، تاب‌آوری مشترکان و مدیریت مصرف، به عنوان اهداف همیشگی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق برجای گذارد.
روز روابط عمومی را حضور شما همکار گرامی تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت‌تان را خواستارم. امیدوارم به لطف خداوند و به یاری یکدیگر، همچنان با سربلندی، خدمتگزار هم میهنان‌مان در مجموعه وزارت نیرو باشيم.»

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    منبع خبر

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات