انعقاد تفاهنامه مشترك شركت های توزیع برق استان و غرب مازندران با صنعت :معدن و تجارت و شهرك های صنعتی


انعقاد تفاهنامه مشترک شرکت های توزیع برق استان و غرب مازندران با صنعت :معدن و تجارت و شهرک های صنعتی
مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران از انعقاد تفاهمنامه مشترک شرکتهای توزیع برق استان و غرب مازندران ، مدیرعامل شهرک های صنعتی  و رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت در زمینه مشارکت مشترکین صنعتی در زمان پیک مصرف در مازندران خبرداد.
مهندس رضا غفاری گفت : 29 شهرک صنعتی با بیش از 1500مشترک صنعتی با بار مصرفی 118 مگاوات با تغذیه 37 فیدر در مازندران  فعالیت دارندکه  می توانند بیش از 100 مگاوات در زمان پیک با شرکت توزیع برق مازندران همکاری داشته باشند .
وی هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه ، همکاری صنایع در 4 ساعت بعد از ظهر که از 13 لغایت 17 شامل می شود دانست .
مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران مصرف برق مشترکان را در حال حاضر به میزان 750 مگاوات خواند و گفت این در حالی است که شبکه توزیع با آغاز فصل گرما باید فشا رمصرف 2000 مگاواتی را تحمل کند که آستانه پایداری شبکه مازندران تا 1900 مگاوات است و بعد ازآن با عدم پایداری شبکه مواجه خواهیم شد.
غفاری پیک بار سال گذشته شبکه توزیع برق مازندران را 1840 مگاوات در 9/5/98 بیان کرد که  با همکاری خوب مردم و مسئولان و پیک سایی و مدیریت مصرف 200 مگاواتی، تابستان بدون خاموشی را پشت سرگذاشتیم و در مجموع تابستان سال گذشته به عنوان تابستان 98 0 بدون کوچکترین فشار و خاموشی به مردم پشت سرگذاشتیم و برگ زرینی بر افتخارات مجموعه صنعت برق کشور افزوده شد و رضایت کامل مشترکان را هم در برداشته است .
وی تابستان 99 را از تابستانهای متفاوت با سایر تابستانها خواند و با وجود ویروس کرونا و عدم مسافرت هموطنان در ایام عید امسال پیش بینی می شود در تابستان 200 مگاوات بار مسافر را داشته باشیم و با به مدار آمدن بار شالیکوبی ها از 15 مرداد ماه 110 مگاوات هم به بار فصلی سال افزوده می شود.
وی ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه سخت کوش و زحمت کش شرکت در پایداری شبکه از زمان شیوع ویروس کرونا در استان  ، خاطر نشان کرد: به لحاظ شرایط کاری و ضرورت پایداری شبکه بویژه در زمان شیوع ویروس کرونا شعار در خانه بمانید و قرنطینه خانگی و تعطیلی در مجموعه برق معنی نداشت و همکاران ایثارگر این شرکت بطور پیوسته حتی در زمان تعطیلات بطور 24 ساعته در خدمت مردم و جامعه بودند و خوشبختانه پایداری شبکه همه مراکز بهداشتی ، درمانی  و بیمارستانها و نقاهتگاهها را تضمین و کوچکترین خاموشی در هیچ نقطه ای  از استان اتفاق نیفتاد و همپای فرشتگان سلامت جانفشانی کردند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران نیز در این نشست مصرف  کل برق صنایع استان را 7/24 درصد بیان کرد.
قوانلو از همکاری مجموعه صنعت ، معدن ، تجارت و شهرکهای صنعتی خبر داد و یادآور شد: هماهنگی لازم جهت جابجایی مصرف از روزهای عادی به یکی از روزهای تعطیل ، تعمیرات سالیانه صنایع  در مرداد ماه و تغییر ساعات شیفت کاری و شروع کار صنایع  تک شیفت از 6 صبح و تعطیلی ساعت 13 به عمل خواهد آمد تا از ساعت 13 تا 16 که زمان پیک بار مصرف برق است کمک خوبی به شبکه های توزیع گردد و مردم و صنایع  در کمال آرامش و با خیال راحت با کوچکترین فشار تابستان 99 را پشت سر  بگذارند.
وی اطلاع رسانی دقیق به صنایع از طریق شرکتهای توزیع برق مازندران و غرب مازندران بسیار با اهمیت خواند و خواستار اطلاع رسانی بموقع به مشترکان صنعتی شد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی صنایع در ساعت اوج مصرف با شرکتهای توزیع برق استان و غرب مازندران ، خواستار عدم خاموشی صنایع همکار در طرح گذر از پیک تابستان شد .
دکتر موسوی همچنین از شرکتهای توزیع برق استان ، و غرب مازندران خواست تا در زمانهایی که نیاز به اجرای برنامه کاهش مصرف است به صورت هوشمند و از طریق شبکه مجازی و پیامک به صاحبان صنایع و هیئت امنای شهرک های صنعتی اطلاع رسانی ، تا همکاری ها در زمان مورد نیاز صورت پذیرد و در زمانهایی که هوا مناسب و مساعد است و نیاز به همکاری صنایع نیست نیز اعلام تا صنایع به کار خود ادامه دهند .
به گفته وی در جلساتی که با شرکتهای شهرکهای صنعتی برگزار شود از نماینده شرکت توزیع نیز دعوت تا موارد مورد نیاز جهت همکاری صنایع اعلام و همکاری نیز صورت پذیرد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات