تقدیر مدیرعامل برق لرستان از کارکنان دفتر روابط‌عمومی به‌مناسب روزارتباطات و روابط عمومی.

تقدیر مدیرعامل برق لرستان از کارکنان دفتر روابط‌عمومی به‌مناسب روزارتباطات و روابط عمومی.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به تمام زحمت‌کشان این عرصه، اظهار داشت: «روابط عمومی در جهت انسجام‌بخشی به فعالیت‌های درون‌سازمانی و توجه به مسائلی که باید در درون سازمان اتفاق بیفتد و برآیند آن یک خدمت عالی و شایسته به مردم و جامعه است، نقش مهمی را ایفا می‌کند».

مهندس فریدون خودنیا، با تأکید بر ضروری بودن حفظ کرامت و جایگاه روابط عمومی‌ها گفت: «هر سازمانی که روابط ‌عمومی پویایی داشته باشد نحوه‌ی عملکرد و فعالیت آن نهاد از منظر افکار عمومی جایگاه مطلوب‌تری پیدا خواهد کرد».

وی با بیان این‌که در دنیای کنونی که مملو از تبادل اطلاعات در شبکه‌های مجازی است، ابراز داشت: «دیگر نصب بنر و بولتن روابط عمومی ادارات نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیاز کسب اطلاعات مردم از دستاوردهای یک سازمان باشد و جامعه امروز به یک روابط عمومی تحلیل‌گر و تدوین‌گر نیاز دارد که بتواند با شهروندان به‌صورت الکترونیکی ارتباط برقرار کند».

در ادامه‌ی این دیدار مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان با تبریک روز روابط عمومی به کلیه زحمت‌کشان این عرصه ابراز داشت: «روابط عمومی سنتی دیگر پاسخ‌گوی نیاز اطلاعاتی مردمی که با انبوهی از اطلاعات مواجهند، نیست و روابط عمومی‌ها می‌بایست با گام‌های بلند و خلاقانه، خود را با گسترش روز افزون شبکه‌های اجتماعی و علم روز همگام نماید تا اخبار و اطلاعات اثرات کیفی مورد نظر را بر روی مخاطب داشته باشد».

سعید دولتشا با بیان این‌که روابط عمومی یک شغل نیست و شوق است، گفت: «کار روابط عمومی کار دل است، دغدغه‌ای همیشگی برای اجرای بهترین رویدادها و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مخاطبان و روابط عمومی پویا باید بر اساس یک برنامه حرکت کند و دچار روزمرگی نشود».

گفتنی است، در پایان این دیدار مهندس خودنیا با اهدا لوح و هدایایی از زحمات کارکنان دفتر روابط عمومی تقدیر و تشکر نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات