انتشار ۴ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در مهرماه

انتشار ۴ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در مهرماه

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی از انتشار ۴ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت خبر داد و گفت: این اوراق پس از اعلام بانک مرکزی در مهرماه به فروش می رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد صادقی در گفتگو با مهر با اشاره به فروش اوراق مشارکت برای ساخت بزرگراهها و آزادراهها اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی فروش ۴ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را از مهرماه آغاز می کند.

وی افزود: درحال حاضر آخرین اقدامات لازم برای انتشار اوراق مشارکت با بانک مرکزی در حال انجام است و مقرر شده که بانک مرکزی تامین اعتبار و زمان دقیق انتشار اوراق مشارکت را به این وزارتخانه اعلام کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این اوراق مانند دیگر اوراق مشارکت در کشور به فروش می رسند و تمامی افراد می توانند این اوراق را خریداری کنند.

صادقی درباره ساخت بزرگراهها و آزادراهها در کشور بیان کرد: این اوراق به منظور ساخت بزرگراه، آزادراه و راه آهن و با سود ۱۷ درصد به فروش می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت راه و شهرسازی برای تامین اعتبار پروژه های راهسازی و راه آهن قصد دارد تا اوراق مشارکت منتشر کند که پس از اعلام زمان انتشار، این اوراق از سوی بانک ها به فروش می رسند.

گفتنی است وزارت راه و شهرسازی به دنبال این است تا با ایجاد جذابیت برای پیمانکاران، بخش خصوصی را برای ورود به پروژه های راهسازی و راه آهن تشویق کند.

 

 

    نظرات