بازدید معاون عمرانی استاندار کردستان از فعالیت دستگاه های خدمات رسان در عملیات اجرای پیاده راه فردوسی سنندج/آبفا اصلاح ۱۲۰۰ متر شبکه آب و ۱۷۰۰ متر شبکه فاضلاب را در این پروژه انجام می دهد

معاون عمرانی استاندار کردستان چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در بازدید از پروژه پیاده راه سازی خیابان فردوسی سنندج از نزدیک در جریان فعالیت های انجام گرفته توسط دستگاه های خدمات رسان قرار گرفت و بر تکمیل هرچه سریعتر این پروژه تاکید کرد.

در این بازدید مهندس ملکی معاون عمرانی استاندار کردستان با اشاره به مهلت دو ماهه دستگاه های خدمات رسان برای اتمام فعالیت های خود تصریح کرد: پس از پایان کار دستگاه های خدمات رسان، شهرداری نیز فعالیت خود را برای اجرای پیاده راه انجام می دهد.

خیابان فردوسی شهر سنندج دارای ۵۹۰ متر طول و ۲۰ متر عرض مابین میادین آزادی و انقلاب واقع شده است و با عنایت به برنامه ریزی برای اجرای طرح پیاده راه سازی در این مسیر مقرر شد دستگاه های خدمات رسان نسبت به اصلاح شبکه ها اقدام کنند تا پس از آن شهرداری عملیات اجرای پیاده راه را به سرانجام برساند.

در همین راستا شرکت آب و فاضلاب استان کردستان نیز اقداماتی را برای اجرا در این مسیر در نظر گرفت که شامل اصلاح ۱۲۰۰ متر شبکه آب و ۱۷۰۰ متر شبکه فاضلاب می باشد که این فعالیت ها از روز ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

همچنین اصلاح ۳۰۰ فقره انشعاب آب و ۳۰۰ فقره انشعاب فاضلاب و نصب ۵ عدد شیر هیدرانت و ۵۰ متر سنداژ(حفاری) جهت مرئی شدن تاسیسات زیرساخت از دیگر اقداماتی است که توسط شرکت آبفا کردستان انجام می شود.

همچنین استاندار کردستان نیز چند روز قبل در بازدید از این پروژه از تلاش‌های شهرداری سنندج و دستگاه‌های خدمات رسان در ساماندهی عمران شهری سنندج، قدردرانی کرد و گفت: یکی از اساسی‌ترین اقدامات در ساماندهی مرکز شهر سنندج احداث پیاده راه فردوسی است که می‌تواند به زیبایی هسته مرکزی شهر منتهی شود.

مهندس مردانیا با بیان اینکه این پروژه باید در کمترین زمان ممکن و تا پایان شهریورماه سالجاری به بهره‌برداری برسد، گفت: ممکن است در کوتاه مدت برخی از کسبه و مشاغل نظیر تاکسی داران از وضع موجود ناراضی باشند اما با اتمام این پیاده راه اوضاع تغییر خواهد کرد و در نهایت به سود شهر و مردم سنندج خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان یک شرکت در شهر سنندج می باشد

      نظرات