جلسه هماهنگی با بانک مسکن در خصوص پروژه های طرح اقدام ملی مسکن

جلسه هماهنگی با بانک مسکن در خصوص پروژه های طرح اقدام ملی مسکن


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم، جلسه ای با حضور آقایان:  خاکساری مدیریت شعب بانک مسکن , صبوری مدیرکل راه و شهرسازی , بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان و رضوانپور معاون مسکن شهری بنیاد به منظور بررسی مسائل مربوط به نحوه ثبت نام متقاضیان و گردش کار پروژه های اقدام ملی مسکن در محل مدیریت شعب بانک مسکن استان تشکیل شد.
ابتدا آقای خاکساری مدیریت شعب بانک مسکن استان ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات و خیر مقدم به اعضای جلسه از اعلام آمادگی کامل بانک‌ها برای تامین منابع مالی طرح اقدام ملی خبر داد و ابراز امیدواری کرد, انشااله بانک‌ها بتوانند با پرداخت به موقع تسهیلات به پروژه‌های طرح اقدام ملی، روند اجرایی کار را سرعت بخشند.
وی  اهميت اجراي طرح اقدام ملي و ضرورت پرداخت تسهيلات بانكي در آن را تشريح و از مديران محترم شعب بانک مسکن خواستند تا تمام توان و ظرفيت خود را براي پيشبرد اهداف اين طرح ملي به كار گيرند.
سپس مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان به تشریح پیشرفت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان پرداخت و گفت: پرداخت تسهیلات بانکی یک امر ضروری می باشد تا با تزریق آن به پروژه های مذکور بتوانیم جهت تسریع در ساخت و ساز گام های مثبتی در راستای خانه دار کردن اقشار کم درآمد برداریم.
در پایان مهندس صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بر اهمیت موضوع طرح اقدام ملی تاکید ورزید و گفت : این طرح یک طرح ملی و مهم در جهت تامین مسکن اقشار آسیب پذیر است واداره کل راه و شهرسازی استان قم با جدیت تمام موضوعات مرتبط با طرح را پیگیری و در جهت تسریع در این هدف ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و امید است بتوانیم این طرح ملی را به بهترین شکل ممکن به نتیجه برسانیم.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات