پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز مورد بررسی قرار گرفت

پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش شهریار، با حضور محمدحسین اسحقی معاون فنی عمرانی شهرداری، باقر خوشنواز شهردار و علیرضا نریمانی معاون فنی عمرانی منطقه ۲، پروژه های عمرانی این منطقه مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت.

در این جلسه اسحقی سهم آسفالت درنظر گرفته شده در سال ۹۹ برای حوزه منطقه ۲ را ۸۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: با حضور مستمر در کنار پروژه ها، ناظرین عمران ضمن رعایت دقیق مسائل ایمنی، نسبت به رعایت اصول عمرانی نیز توجه داشته باشند.

وی ضمن تاکید به سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی، این منطقه را مستحق اجرای پروژه های متعدد عمرانی عنوان کرده و تصریح نمود: برای آسفالت ریزی، اصلاح هندسی معابر و جدول گذاری سطح حوزه منطقه، تکمیل نرده های ایمنی مسیرها برای جلوگیری از تصادفات احتمالی نیز اهتمام کافی داشته باشید.

اسحقی همچنین به افزایش سرویس های بهداشتی با مکان یابی مناسب در محل های پرجمعیت حوزه شهرداری منطقه ۲، تاکید کرد.

در ادامه این جلسه باقر خوشنواز شهردار منطقه ۲، اجرای پل همسان کابلی تبریز را مهمترین و تاثیرگذار ترین پروژه عمرانی در رفع ترافیک شهری تبریز عنوان کرد و گفت: این پروژه در اصلی ترین مسیر عبوری شهروندان از طریق جاده ائل گلی قرار گرفته که با اتصال به مقابل راهنمائی در کاهش بار ترافیک پل کابلی، بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

شایان ذکر است: علیرضا نریمانی معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز هم در این جلسه با عنوان اینکه در سال ۹۹ به پروژه های عمرانی این منطقه ۸۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بودجه اختصاص یافته است گفت: قسمت اعظم این بودجه به احداث پل همسان کابلی تبریز، احداث لوپ جنوب غربی پل اتحاد ملی، پل روگذر شهید ناصر مقدم، پارک محله ای کوی دادگستری، مقاوم سازی پل پیشقدم، باکس گذاری حدفاصل شهید منتظری تا آبرسان، مناسب سازی معابر، ایمن سازی پارک ها و نیز اجرای چند پروژه عمرانی در سایر مناطق شهرداری تبریز، اختصاص یافته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات