پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت انتخاب قالیباف برای ریاست مجلس شورای اسلامی

پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت انتخاب قالیباف برای ریاست مجلس شورای اسلامی

شهردار ارومیه به مناسبت انتخاب نماینده مردم شریف تهران و شهردار اسبق این کلانشهر به ریاست مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ متن پیام شهردار بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای محمدباقر قالیباف

انتخاب جنابعالی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با رای حداکثری نشان از اعتماد نمایندگان و در نتیجه اعتماد ملت بزرگ ایران اسلامی به شماست و این مایه بسی سعادتمندی است که فردی همانند جنابعالی که اقدامات شبانه روزی، بی وقفه، خستگی ناپذیر، انقلابی و جهادی تان در شهرداری تهران از اذهان فراموش نشده در رأس قوه مقننه قرار گرفته است.

با انتخاب جنابعالی به ریاست مجلس موجی از رضایتمندی در بین آحاد جامعه و به ویژه خانواده شهدا، دلسوزان انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین خانواده بسیار بزرگ شهرداری ها در سراسر کشور مشاهده می شود و این سرمایه اجتماعی بسیار عظیمی برای حرکت جهادی و انقلابی در مجلسی است که می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات کشور به ویژه در حوزه مدیریت شهری باشد.

اینجانب ضمن تبریک بر جنابعالی ،برایتان از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و سعادتمندی  را خواستارم و یقین کامل دارم در این مسئولیت خطیر نیز همانند مسئولیت های پیشینتان در سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و شهرداری تهران موفق خواهید شد.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات