واژههای جدید برای تبلیغ فروش مسکن
با کمی وقت گذرانی در بازار مسکن تهران میتوان شاهد پیشنهادات جالب فروش واحدهای مسکونی برای جذب مشتری بود.
این روزها برخی از مشاوران املاک تلاش میکنند هر چه سریعتر واحد معرفی شده را به خریدار واگذار کنند تا علاوه بر پورسانت متعارف از تشویقی نیز برخوردار شوند به همین خاطر از کوچکترین امتیازی که واحد از آن بهرهمند است، به عنوان یکی از گزینههای مهم و تاثیرپذیر استفاده کرده و آن را برای مشتری تبلیغ میکنند.
ستون امروز نبض بازار به معرفی برخی از واحدهای مسکونی بیش از ۲۰۰ متر مربع پرداخته که بدین شرح است:
باغ سفارت
در منطقه فرشته محدوده چناران مالکی واحد ۲۷۰ متر مربعی خود را در ۳۱۰۰ مترمربع زمین و ۴۴۰۰ متر مربع مشاعات مجلل برای فروش به بازار عرضه کرده است.
یکی از ویژگیهای مهم این واحد مسکونی از نظر مشاور املاکی، مشرف بودن این واحد به «باغ سفارت» است که این امتیاز در کنار دیگر محاسن این واحد مسکونی (سیستم های امنیتی و الکترونیکی هوشمند و مجزا برای هر واحد) ذکر شده است.
زیر قیمت نیست
در همین حال همانطور که برخی از فروشندهها به پایین بودن ارزش ملک خود با جملاتی از قبیل: زیر قیمت منطقه، قابل تخفیف و غیره اشاره میکنند، در مقابل این دسته از مالکان، فروشندههای دیگری با صراحت کامل میزان قیمت پیشنهادی ملک خود را بهطور مقطوع اعلام میکنند.
به عنوان مثال در منطقه فرمانیه حوالی نیاوران تعدادی واحد مسکونی با متراژهای ۲۰۰ تا ۳۴۰ متر مربع با عنوان «زیر قیمت نیست» برای فروش به بازار تبلیغ شده است. که منظور فروشنده ارائه قیمت واقعی و بدون حباب یا تخفیف غیر واقعی است.
دوپارکینگ با قابلیت چهار پارکینگ
از سوی دیگر، یک واحد ۲۱۰ متری در زعفرانیه با کلیه امکانات و نقشه عالی (اکازیون) به همراه ۲ پارکینگ به خریدار واگذار میشود، البته فروشنده به این نکته اشاره کرده که اگرچه این واحد از ۲ پارکینگ برخوردار است، اما ساکنان این واحد، در متراژ در نظر گرفته برای پارکینگ میتوانند «۴خودرو» پارک کنند.
وام خرید برای واحد ۲۰۰ متری
معمولا واحدهای متراژ کوچک از وامهای ۱۸ میلیون تومانی برخوردار هستند، اما در منطقه میرداماد حوالی خیابان ظفر یک واحد ۲۰۰ متری نوساز با کلیه امکانات که قیمت هر مترمربع آن ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است از وام ۱۸ میلیون تومانی نیز برخوردار است.
منبع:دنیای اقتصاد
نظرات