مهندس مهدلو شهردار زرند:35میلیارد تومان باید در بخش های عمرانی شهر هزینه شود/

مهندس مهدلو شهردار زرند:35میلیارد تومان باید در بخش های عمرانی شهر هزینه شود/

محمد رضا مهدلوشهردار زرند از افزایش قیمت عوارض در شهر زرندگفت و با اعلام اینکه گران کردن عوارض و بهای خدمات شهری دارای اصول و مبانی قانونی است و حرف و حدیث هائی که در برخی رسانه‌ها به آن پرداخته می شود واقعی نیست،افزود:الزاماتی که برای بودجه در نظر گرفته ایم به صورت کاملاً کارشناسی شده و با نظر متخصصان می باشد .

شهردار زرند با اعلام اینکه شهرداری باید به دنبال منابع درآمدی پایدار از مسیر دریافت عوارض واقعی خود باشد گفت:مهمترین منابع درآمدی شهرداری از محل عوارض نوسازی و عمران شهری است.

منتخب شورای شهر زرند برگزاری نشست های هماهنگی با شورای شهر در همه اقدامات شهرداری را یکی از برنامه های این نهاد برای پیشبرد اهداف تعیین شده عنوان کرد و گفت:برای بودجه سال 99 شهرداری هزینه ها و درآمدها را برآورد کرده و بودجه ای منطقی برای شهر زرند بسته ایم.

وی افزود:افزایش قیمتها باید به میزان بهره مندی شهروندان از خدمات ارائه شده از سوی شهرداری باشد و هر چه این خدمات افزایش یابد هزینه های شهروندان نیز افزایش خواهد یافت .

مهندس مهدلو جوسازی علیه اقدامات شهرداری را بسیار اندک و ناچیز دانست و گفت:مسیر و نقشه راه شهرداری زرند برای سال 1399 به صورت کارشناسی بسته شده و مشخص می باشد .

وی با اعلام اینکه اگر به دنبال یک شهر ایدآل هستیم پس باید هزینه های آن را پرداخت کنیم ،افزود:تخفیفات در شهرداری یک اصل بسیار ناپسند می باشد و این امر بودجه شهرداری و فعالیتهایی که این نهاد در برنامه خود دارد را با مشکل مواجه می کند.

وی در ادامه با اعلام اینکه بالغ بر 35میلیارد تومان باید در بخش عمرانی شهر هزینه شود، افزود: زمانی کار شهر بر زمین خواهد ماند که شهرداری راندمان کاری خود را از دست داده و عقب بماند ،لذا باید همه مدیران بر مدیریت هزینه ها و درآمدهای شهرداری بیشتر توجه کنند .

وی مجموعه فعلی شهرداری را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: تیم کارشناسی که در حال حاضر در فعالیتهای شهرداری وجود دارد به صورت منسجم و با هماهنگی بالا، دل در آبادانی شهر زرند دارند .

وی در پایان افزود: با همه سختی ها و تنگناهای مالی که وجود دارد این قول را به شهروندان می دهیم برای آبادانی شهر از هیچ کوششی دریغ نکنیم و در این راه نیازمند یاری و همراهی شهروندان هستیم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات