با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب، مراکز پاسخگویی در گیلان 3 برابر خواهد شد

با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب، مراکز پاسخگویی در گیلان 3 برابر خواهد شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفای فومن:

با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب، مراکز پاسخگویی در گیلان 3 برابر خواهد شد

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در پی یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان، با حکم مدیرعامل این شرکت، وحید مهجور بعنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فومن معرفی شد.

سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با حضور در محل فرمانداری فومن ضمن تشریح اهداف طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار داشت: با اجرای این طرح، مراکز پاسخگویی به مشترکین در سطح کشور 2.5 برابر و در گیلان 3 برابر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراکز پاسخگویی به مشترکین آب و فاضلاب روستایی در 16 شهرستان مستقر بود تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در 50 شهر استان توسط ادارات تابعه خود پاسخگوی مشترکین برای ارائه خدمات می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان استفاده از تأسیسات مشترک برای خدمات رسانی مطلوب را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: فعالیتهای اداری و اخذ مجوز برای برخورداری از تاسیسات مشمول زمان می شد که با اجرای این طرح و در قالب شرکت یکپارچه، ضمن کاهش هزینه ها از تأسیسات مشترک برای آبرسانی استفاده می شود.

مهندس حسینی با تأکید بر اینکه مردم شهرستان فارغ از حوزه شهری و روستایی باید اثرات مثبت این یکپارچگی را احساس کنند افزود: عملکرد مدیران شرکتهای یکپارچه تا پایان تابستان رصد خواهد شد و امیدواریم با گسترش خدمات در بخش روستاها و همچنین ارائه خدمات مطلوب به آحاد مردم، عملکرد خوبی از این یکپارچگی و رضایت مشترکین داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به برخورداری روستاهای فومن از اعتبارات صندوق توسعه ملی تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات نسبت به توسعه شبکه اقدام خواهد شد و انتظار داریم با نگاه ویژه فرماندار در کمیته برنامه ریزی شهرستان، اعتبارات لازم برای نگهداری و تعمیرات تأسیسات در روستاها تخصیص یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با بیان مشکلات و سختی کار شرکتهای آب و فاضلاب اظهار داشت: خدمات این شرکت بصورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته می باشد و سختی کار در ایام تعطیل بیشتر است زیرا با یک تأسیسات ثابت باید پاسخگوی جمعیت شناور استان باشیم که این امر مستلزم اقدامات پیشگیرانه و نگاه ویژه به پایداری تأسیسات در این شهرستان بعنوان یک مرکز گردشگری است.

سپس محسنی فرماندار شهرستان فومن ضمن تشکر از اهتمام ویژه در حوزه خدمات آبرسانی تصریح کرد: مهمترین عرصه خدماتی در حوزه آبرسانی است چنانکه قرآن هم می فرماید: هر چیز زنده ای را از آب قرار دادیم بنابراین زندگی بدون آب میسر نمی باشد.

وی در ادامه گفت: در شهرستان فومن توجه ویژه به زیرساخت هاست و از اهم موارد توسعه یافتگی داشتن آب شرب سالم و بهداشتی است و انتظار داریم برای روند اجرای پروژه های آبرسانی شهرستان یک برنامه زمانبندی مشخص و رشد شاخص ها پیش بینی گردد.

فرماندار شهرستان فومن همچنین یادآور شد: پایداری آب شرب در روستاها و شهرهای این حوزه بسیار حائز اهمیت است و با توجه به بعد گردشگری و جمعیت شناور این شهرستان در هر شرایطی پایداری نسبی مورد انتظار است و مدیر شهرستان باید میزان رضایتمندی مردم و تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه کار خود قرار دهد.

گفتنی است در پایان وحید مهجور بعنوان مدیر امور آبفای فومن معرفی و از خدمات محمد هنرپاک مدیر امور آب و فاضلاب روستایی فومن تقدیر و تشکر شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات