بهسازی هزار و 300 متر از جداول ناحیه عظیمیه در اردیبهشت ماه

بهسازی هزار و 300 متر از جداول ناحیه عظیمیه در اردیبهشت ماه

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3 قزوین، محمدابراهیم عصارزاده با اشاره به عملکرد شهرداری ناحیه عظیمیه در اردیبهشت سال ۹۹ ، اظهار کرد: براساس آمارها در اردیبهشت امسال، ۸۹ مورد از مشکلات ناحیه عظیمیه شناسایی و از سایر سازمان‌ها و ادارات مربوط پیگیری شده که در این زمینه تعامل مردم و مسئولان نقش بسزایی دارد .

وی افزود: طی اردیبهشت ماه بیش از هزار و 500 مترمربع از معابر این ناحیه با هدف تسهیل در عبور و مرور لکه‌گیری و ترمیم ترانشه انجام شده و ۷۰۰ متر مربع از معابر این ناحیه نیز طی این ماه به صورت دستی آسفالت شده است .

شهردار منطقه سه قزوین با اشاره به خاکبرداری جهت پیاده‌روسازی در ناحیه عظیمیه گفت: دو هزار و 400 مترمربع خاکبرداری جهت پیاده‌روسازی و سه هزار500 متر مربع آماده سازی جهت احداث پیاده رو در سطح این ناحیه انجام شده است .

عصارزاده اظهارکرد: ۱۱۰ مورد مراجعه مردمی از راه‌های حضوری، مکاتبه‌ای، تلفنی و سامانه ۱۳۷ و همچنین ۱۰ مورد ارتباط با واحد اجرائیات در این ناحیه ثبت شده است .

وی ادامه داد: طی این مدت هزار و 300 مترطول از جداول ناحیه عظیمیه با هدف زیباسازی سیمای شهری و هدایت آب‌های سطحی ترمیم و یا نصب شدند .

مدیر منطقه 3 شهرداری قزوین گفت: براساس ارزیابی‌ها ناحیه عظیمیه در حوزه اجتماعی اقداماتی همچون دیدار مردمی، جلسات شورایاری و ارتباط با ائمه جماعات را در راستای رفع مسائل شهری مدنظر قرار داده است .

انتهای پیام لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات