شهردار زرند از عملیات زیبا سازی پل پارسیان خبر داد .

شهردار زرند از عملیات زیبا سازی پل پارسیان خبر داد .

محمد رضا مهدلو شهردار زرند یکی از شاخصه های زیبائی فضای شهری را نقاشی دیواری و استفاده از رنگ و طرح های مناسب برای خلق اثار مطلوب در منظر شهری عنوان کرد با اعلام اینکه ارتقای کیفیت فضای شهری باعث ارتقاء روحیه و ایجاد نشاط در بین شهروندان می شود گفت: بهبود سیما و منظر شهری،افزایش زیبایی های بصری معابر شهری ، جلوگیری از فعالیت‌های دیوار نویسی و پاکسازی دیوار نوشت‌ها از اهداف این طرح می باشد .

منتخب شورای شهر زرند با اعلام اینکه یکی از برنامه های شهرداری در طی دو سال گذشته گسترش رنگ در سطح شهر می باشد گفت:شهرداری تنها در زمینه نقاشی دیواری به زیبا سازی شهر نگاه نکرده و این امر در تمامی المانهای شهری ،جداول،فضاسازی ها و... نیز همواره مدر نظر شهرداری بوده است .

مهندس مهدلو افزود: با توجه به وجود برخی دیوارهای قدیمی و بد منظر در معابر شهری شهر و لزوم ساماندهی و زیباسازی این دیوارها، سعی داریم تا دیوارهای معابر اصلی شهر و فضاهائی که نیاز به تغییر دارند را ، با اجرای نقاشی دیواری تغییر جلوه دهیم .

شهردار زرند ساماندهی پل پارسیان و سطح شیب دار این پل ،زیبا سازی رفیوژ میانی این بلوار و ادامه کمربند سبز این بلوار را از اقدامات مهم شهرداری در خصوص زیبا سازی این فضا دانست و گفت: برای طراحی و زیبا سازی تمامی این بلوار و پل بیش از 150میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده است .

وی گفت:برای حذف دیوار نوشتها و اصلاح نقاشی دیواری در زیر گذر این پل با مساحت 400متر مربع بالغ بر 100میلیون هزینه در نظر گرفته شده است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات