عزم راسخ آب منطقه ای لرستان و شهرداری برای لایروبی خرم‌‌رود

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان در جلسه‌ای که با حضور شهردار ، معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد ، لایروبی رودخانه داخل شهر خرم‌آباد را یکی از موارد مهم پیشگیری از سیلاب دانست .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان ،  در این جلسه‌ای که با حضور سرپرست ، معاونین و مدیران این شرکت  به همراه مهندس شریفی شهردار،معاونین و مدیران شهرداری خرم آباد به میزبانی آب منطقه ای لرستان برگزار گردید .

در این جلسه مهندس داریوش حسن نژاد اظهار داشت :لایروبی رودخانه های داخل شهر خرم‌آباد یکی از موارد مهم پیشگیری از سیلاب است که لازم است بر اساس قانون توزیع عادلانه آب و قوانین شهرداری با همدلی و همکاری مشترک آب منطقه‌‌‌ای لرستان و شهرداری خرم‌آباد نسبت به انجام آن اقدام گردد .

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان بیان داشت :اگرچه اختلاف نظرهایی در این زمینه بین شرکت آب منطقه‌ای وشهرداری خرم‌آباد وجود دارد اما تلاش ما این است تا باهمکاری شهردار خرم‌آباد و اقدامات مشترک هرچه سریعتر مشکل لایروبی رودخانه های داخل شهر بر طرف گردد .

شهردار خرم‌آباد هم ضمن ابراز خرسندی از تشکیل جلسه ،بر رفع مشکل بر اساس تفاهمات فی مابین تاکید کرد .

تعیین تکلیف وظایف حاکمیتی آب منطقه‌ای و شهرداری در خصوص رودخانه‌های داخل شهر ، مطالبات طرفین از یکدیگر و همچنین انهار متروکه سطح شهر ازمهمترین موارد مطرح شده در جلسه بود .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای لرستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای لرستان

    شركت آب منطقه‌ای لرستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات