مدیرعامل آبفا شیراز پای درد دل و مشکلات مردم روستاهای اقماری نشست

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، با ورود به فصول گرم ، مشکلات پیش‌آمده در تأمین و توزیع  آب و ارائه خدمات به روستاهای اقماری مجموعه قره‌باغ که مدت‌زمان کوتاهی است به خدمات شرکت آب و فاضلاب شیراز دسترسی یافتند موجب گلایه‌مندی برخی از ساکنان این روستاها شد که در این راستا بهمن بهروزی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل به همراه معاون خدمات مشترکین و درآمد و نیز جمعی از مدیران آبفا شیراز با حضور در آن منطقه با مسئولین محلی و افراد ساکن روستاهای قره‌باغ دیدار کرده و پای درد دل و گلایه آن‌ها نشستند.

عدم زیرساخت مناسب، وجود شبکه‌های غیرمجاز آب به تعداد زیاد، درصد بسیارزیاد پرت آب و نیز عدم وجود مخزن از مشکلات آب‌رسانی به این روستاها بود که رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز قول مساعد برای پیگیری و اقدامات مقتضی رفع مشکل مردم داد  در این دیدار ارائه راهکارها موردبحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است از زمان الحاق این مجموعه روستایی تاکنون بالغ بر13 کیلومتر شبکه آب اجراشده است و درمجموع افزون بر 1150 فقره انشعاب آب واگذارشده است.

قابل‌ذکر است بنا بر تصمیمات کلان در شرکت مهندسی آبفا کشور روستاهای شهرستان شیراز که بالغ‌بر 80روستا می‌باشد تحت سرپرستی و خدمات تأمین و توزیع آب شرکت آبفا شیراز قرار گرفتند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات