پیام مدیر عامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد

پیام مدیر عامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد

آقای مهندس کهوری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان هرمزگان طی پیامی سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام 15 خرداد را تسلیت گفت.
مهندس حسن کهوری در این پیام نوشت : فرا رسیدن سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تسلیت عرض نموده و در آستانه 15 خرداد یاد و خاطره شهدای گرانقدر قیام مردمی 15 خرداد و انقلاب شکوهمند اسلامی را گرامی می داریم.
15 خرداد سال 42 بستر و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 را فراهم نمود. آن روز خروش مردم برای مبارزه با طاغوت و استبداد حاکم، به خاک و خون کشیده شد و نهال انقلاب در آغازین روزهای شکوفایی خود، با خون جوانان و مردان و زنانی آبیاری شد که برای رهایی از یوغ استعمار، حفظ عزت و شرافت خود و برای استقلال کشور از هرگونه وابستگی به قدرت های شرق و غرب به پاخاستند، ندای رهبر خود را لبیک گفتند و خالصانه پای در کارزار ایثار و شهادت نهادند.
امام امت در همه سال های بعد و در مبارزه با رژیم طاغوت، سختی ها و مرارت های بسیاری به جان خریدند و انقلاب اسلامی در مسیر پیروزی خود، آوردگاه های بسیاری دید. اما رهبر فرزانه انقلاب هیچگاه قیام مردمی 15 خرداد را از خاطر نبرد، آن مجاهدت ها در یاد و خاطره ملت هم ماندگار شد و اکنون با گذشت بیش از نیم قرن از آن حماسه، همچنان شور و شعف انقلابی حتی در بین نسل سوم کشور ریشه دوانده و استوار شده است.
در سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شهادت یارانش ، عهد می بندیم همچنان به آرمان های امام(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی پاینده مانده و در پیروی از رهبرمان حضرت آیت ا... خامنه ای طنین یکدلی، اتحاد و همراهی سردهیم و با امید به آینده ای روشن برای کشور و نظام، به ویژه در سنگر اقتصادی و در ایفای وظایف و مسئولیت های خطیر خود برای گشایش در امور مردم و توسعه و بالندگی اقتصادی کشور، از همه ظرفیت ها و توانمندی های موجود به نحو کامل و احسن استفاده کنیم.

حسن کهوری
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای هرمزگان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای هرمزگان

    شرکت برق منطقه ای هرمزگان

    شرکت برق منطقه ای هرمزگان یک شرکت در شهر بندرعباس می باشد

      نظرات