جلسه ستاد راهبری طرح اقدام ملی به ریاست مهندس رضایی – مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد.

جلسه ستاد راهبری طرح اقدام ملی به ریاست مهندس رضایی – مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز جلسه ستاد راهبری طرح اقدام ملی به ریاست مهندس رضایی – مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز  با حضور اعضا این ستاد  در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دبیر ستاد اقدام ملی مسکن گزارشی از اقدامات انجام شده و همچنین جلسات گذشته این ستاد ارائه نمود.

دکتر ردایی در خصوص عقد تفاهمنامه با دانشگاه هنر و تخصیص بخشی از اراضی این دانشگاه به طرح اقدام ملی توضیحاتی بیان داشت و همچنین گفت نحوه محاسبه قیمت و کارشناسی زمینهای طرح اقدام ملی باید از سوی وزارتخانه مشخص شود.

از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه که مورد بحث و بررسی قرار گرفت می توان به  پیگیری الحاق روستای محمود آباد به شهر کرج  ،  شرکت تعاونی مسکن علوم دامی در قالب طرح اقدام ملی، خود مالکین شهر اشتهارد و قیمت گذاری تمام شده واحدها اشاره نمود.

در ادامه خانم خوشه گیر مسئول  خود مالکین در طرح اقدام ملی اداره کل از کارهای انجام شده مطالبی بیان داشت و از مذاکره با سازندگان خود مالک در خصوص چگونگی واگذاری واحدها به متقاضیان و مبالغ ریالی وام خودمالک و مبلغی که شخص باید پرداخت کند گزارشی ارائه نمود.

وی همچنین اظهار داشت در خصوص تشویق سازندگان خودمالک، مکاتباتی انجام شده تا خودمالکین با میل و رغبت در طرح اقدام ملی شرکت نمایند.

در خاتمه مهندس رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ضمن مثبت ارزیابی نمودن اقدامات صورت گرفته خواستار آن شد که با سرعت بخشیدن به این طرح ملی در استان البرز در آینده نزدیک شاهد تحول مثبت در بازار مسکن باشیم تا تمام اقشار جامعه بتوانند از مزایای این طرح سودمند شوند.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات