غسالخانه جدید آرامستان ارومیه تیرماه به بهره برداری می رسد

غسالخانه جدید آرامستان ارومیه تیرماه به بهره برداری می رسد

رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه گفت: غسالخانه جدید آرامستان ارومیه باهدف تغسیل در مواقع بحرانی تیرماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  حجت الاسلام  امیرعباس عابدینی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سازمان آرامستان ارومیه برگزارشد، افزود: ساخت غسالخانه جدید زنانه و مردانه آرامستان ارومیه از اسفند ماه سال گذشته با ظرفیت ۸ نفر آغاز شده که تا ۱۵ روز دیگر به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اقدامات سازمان آرامستانهای ارومیه طی یک سال افزود: اتمام گنبد مرحوم شیخ غلامرضا حسنی، احداث بنای بقعه محمدبن خلیلان از شاگردان  نواب اربعه امام زمان(عج)، احداث غسالخانه جدید مردانه و زنانه، آسفالت راه های منتهی به قطعات جدید ۶۴ و کودکان، ادامه توسعه آرامستان با خاکی و تسطیح قطعات جدید، ساخت بیش از ۱۰ باب آرامگاه عمومی، احداث قطعه جدید کودکان در انتهای قطعه ۶۴، انتقال آب و برق به قطعات جدید با بیش از یک کیلومتر لوله گذاری و کابل کشی و توسعه فضای سبز آرامستان در بخش‌های درخت نهال و چمن بخشی از اقدامات این سازمان در طی بوده است.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه اظهار کرد: ۱۸۵ نفر پرسنل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این سازمان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه ماهانه در حدود ۳۰۰ نفر دفن اموات در باغ رضوان انجام می شود، افزود: فوت ناشی از امراض قلبی، سرطان به ترتیب بیشترین علت مرگ و میر در بین متوفیان است.

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به دفن اموات کرونایی در باغ رضوان ارومیه گفت: دفن اموات کرونایی توسط اکیپی مجهز با رعایت موارد بهداشتی در باغ رضوان انجام می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات