برخورداری مردم از اقتصاد پویا با جذب سرمایه گذار رقم می خورد/ اشتغالزایی 500نفری با بهره برداری از فاز نهایی پروژه سیتادیوم/ ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری ارومیه با شکل گیری هایپراستارها/تامین گو

برخورداری مردم از اقتصاد پویا با جذب سرمایه گذار رقم می خورد/ اشتغالزایی 500نفری با بهره برداری از فاز نهایی پروژه سیتادیوم/ ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری ارومیه با شکل گیری هایپراستارها/تامین گو

شهردار ارومیه گفت:  یکی از محورهای افق 1404 شهر یعنی برخورداری مردم از اقتصاد پویا ست که با جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های سرمایه گذاری چون پروژه سیتادیوم رقم می خورد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور در مراسم بهره برداری از هایپراستار مرکز تجاری و تفریحی سیتادیوم با اشاره به تدوین برنامه بلند مدت شورای اسلامی شهر و افق 1404 شهر ارومیه، بیان کرد: در افق 1404 ارومیه به یک شهر سالم، فرهنگی، سبز، برخوردار از اقتصاد پویا و مجهز به فناوری اطلاعات و حمل و نقل ریلی تبدل می شود که یکی از آیتم های آن یعنی برخورداری مردم از اقتصاد پویا با جذب سرمایه گذاری رقم می خورد و اینک با گشایش یکی از پروژه های سرمایه گذاری چون سیتادیوم این مهم تحقق می یابد.

وی با اشاره به رونق اقتصادی و برخوداری مردم از اقتصاد مناسب، بیان کرد: با افتتاح فاز اول پروژه شاهد اشتغال 300 نفر هستیم که با گشایش فاز نهایی آن  نیز  برای 500 نفر اشتغال ایجاد می شود.

شهردار ارومیه عنوان کرد:  تمام توان مدیریت شهری در جهت توسعه شهری بر این معطوف شده است که سرمایه گذاران  بتوانند با کمترین دغدغه پروژه هایی  سرمایه گذاری چون سیتادیوم را مورد بهره برداری قرار دهند.

وی عنوان کرد:  توافق شده که گوشت گوسفندی تمام هایپرهای کشور توسط اسپانسرها وهلدینگ های ایجاد شده توسط مجموعه بزرگ سیتادیوم از شهر ارومیه تامین شود  که با بهره برداری از کشتاره گاه صنعتی ارومیه تا یک ماه آینده یک چرخه کامل برای تامین گوشت گوسفندی  نه تنها تمامی هایپرهای کشور بلکه هایپرهای آسیا و صادرات فراهم می شود.

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: تامین گوشت هایپرهای کشور، منجر به رونق اقتصادی در جمعیت 30 درصدی شاغل در بخش کشاورزی و دامپروری آذربایجان غربی و افزایش سرانه درآمدهای شهروندان می شود.

وی افزود: شکل گیری چنین هایپراستارهایی منجر به کاهش هزینه های  شهروندان و ایجاد درآمدهای پایدار برای مجموعه شهرداری  ارومیه می شود.

حضرت پور از طرف مردم وشورای اسلامی شهر از تمامی اشخاص که در به بهره برداری رسیدن پروژه بزرگ تجاری و تفریحی سیتادیوم و همچنین از تمام دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان که در مقوله مهم سرمایه گذاری یاریگر شهرداری ارومیه بودند، تشکر و قدرانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات