161مورد بازدید و بازرسی ایمنی توسط آتش نشانان کاشانی

161مورد بازدید و بازرسی ایمنی توسط آتش نشانان کاشانی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت:در اردیبهشت ماه تعداد 161مورد بازدید و بازرسی ایمنی از اماکن، ساختمان‌ها و مستحدثات شهری، توسط کارشناسان بخش پیشگیری سازمان با اولویت اماکن عمومی و مهم انجام و ارسال گزارشات کاربری‌های نا ایمن به مقامات مسئول اجرائی و قضائی انجام گرفته است.

محمد مسعود چایچی افزود:با توجه به برنامه‌ریزی‌های این سازمان در راستای بازدید و بررسی‌های ایمنی توسط کارشناسان واحد پیشگیری از121 مورد اماکن آموزشی، 10مورد اماکن اداری، 9 مورد اماکن درمانی ، هشت مورد اماکن مسکونی، دو مورد اماکن مذهبی، هشت مورد اقامتگاه‌های سنتی و یک مورد مجتمع مسکونی تجاری این بازدیدها به‌عمل آمد.

وی ضمن اشاره به فعالیت کمیته کارشناسی و علت‌یابی حوادث و حرائق با 13مورد گزارش علت یابی و چهار مورد تائیدیه حریق و حادثه در دومین ماه سال، بیان کرد: هشت مورد نقشه ساختمان شهری مورد بررسی قرار گرفت و اصلاحات مربوطه انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اعلام 42 مورد دستورالعمل ایمنی برای کاربری‌های آموزشی، مسکونی، اداری، درمانی، مذهبی و سنتی گفت: اصل مهم و اساسی در جلوگیری از حوادث، پیشگیری و رعایت موارد ایمنی است که با توجه همگانی به اهمیت آن امیدواریم شاهد کمترین آمار حوادث و حرائق باشیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات