بازپیرایی و بهسازی خیابان کمیل

سرپرست شهرداری منطقه دو خبر داد:

بازپیرایی و بهسازی خیابان کمیل

سرپرست شهرداری منطقه دو کرمان از بازپیرایی و بهسازی خیابان کمیل خبر داد و گفت: این خیابان به طول 238 متر در دو لاین در حال جدول‌گذاری است.

به گزارش کرمان‌آنلاین، رضا خیاط‌زاده با تأکید بر ضرورت افزایش سطح کیفی آسفالت معابر گفت: بخشی از خیابان 24 متری کمیل در گذشته آسفالت شده و بخشی از آن (ضلع غربی) به‌صورت خاکی باقی مانده بود که این معبر هم‌اکنون به مساحت 3300 مترمربع زیرسازی شده و پس از تکمیل، جدول‌گذاری و آسفالت خواهد ‌شد.

وی افزود: ضلع شرقی خیابان کمیل نیز پس از عقب‌نشینی و آزادسازی مسیر جدول‌گذاری خواهد شد.

سرپرست شهرداری منطقه دو با تأکید بر این‌که خیابان کمیل در راستای افزایش عرض معبر و سهولت در تردد خودروها زیرسازی و آسفالت می‌شود، افزود: با توجه به این‌که در هنگام بارندگی شاهد مشکلاتی در این معبر هستیم، درصدد برآمدیم تا با جدول‌گذاری، برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی برنامه‌ریزی کنیم.

خیاط‌زاده با اشاره به طولانی‌شدن روند اصلاح خیابان کمیل گفت: به‌دلیل نامناسب بودن ارتفاع تأسیسات ازجمله آب، برق و گاز در این خیابان، اصلاح و بهسازی این خیابان با تأخیر روبه‌رو شد.

وی به زیرسازی تعدادی از کوچه‌های این محدوده نیز اشاره کرد و گفت: کوچه‌های شماره 3، 18 و 20 خیابان کمیل زیرسازی شده و به‌زودی آسفالت خواهد شد.

سرپرست شهرداری منطقه دو با بیان این‌که کوچه‌های زیر 16 متر که سهم خودیاریِ آسفالت توسط اهالی پرداخت شود، در اولویت آسفالت قرار خواهد گرفت، گفت: تعدادی از کوچه‌های این خیابان با پرداخت سهم خودیاری زیرسازی شده و در آینده، آسفالت خواهد شد.

خیاط‌زاده به ورودی شهرک اکباتان از سمت انتهای خیابان کمیل اشاره کرد و افزود: براساس طرح تفضیلی، تنها ورودی شهرک اکباتان، از سمت کوچه 49 بلوار امام حسن (ع) است و ورودی انتهای خیابان کمیل، غیررسمی و مخالف طرح تفضیلی منطقه است که پس از اجرای بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تقاطع غیرهم‌سطح، مسدود خواهد شد.

وی ادامه داد: با پیوستن خیابان و محدودۀ کمیل به منطقه دو، سعی شده با اجرای طرح تفضیلی، در مسیر خدمت‌رسانی به ساکنان این محدوده گام برداریم که فعالیت‌های در حال انجام نیز در همین راستاست.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید KKOO11.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید KKOO22.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید KKOOMMEELL.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات