عزم جدی شهرداری ساری برای احداث جاده سلامت/ همه دستگاه ها پای کار بیایند

عزم جدی شهرداری ساری برای احداث جاده سلامت/ همه دستگاه ها پای کار بیایند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، صبح امروز کریمی معاون فنی عمرانی شهرداری، سعیدی رییس دفتر فنی ، رییسی شهردار منطقه 3، بربسته رییس سازمان عمران شهرداری ، احمدی رییس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ، سید علی آقامیری عضو شورای اسلامی شهر و حجازیان رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ساری از پارک جنگلی سکو تپه بازدید کردند.

در این بازدید بر تعامل و همکاری دستگاه های ذیربط با شهرداری ساری در راستای احداث جاده سلامت برای استفاده شهروندان در پارک جنگلی سکو تپه تاکید شد.

سید علی آقامیری در حاشیه این بازدید طی گفتگویی اظهار داشت: با توجه به کتابچه طرح تصمیم بر آن شد که در فاز اول جاده سلامت به طول 4 کیلومتر  در راستای ایجاد نشاط اجتماعی برای شهروندان ساروی در این منطقه احداث شود.

وی هدف از ایجاد منطقه تفریحی و گردشگری سکوتپه را جلوگیری از تخریب و تجاوز و احیاءجنگل و همچنین بهره مندی شهروندان مرکز مازندران و مسافران و گردشگران از این جاذبه جغرافیایی طبیعی زیبا در ساری برشمرد.

آقامیری افزود: طرح جاده سلامت در عرصه جنگلی سکوتپه علاوه بر حفظ و احیای جنگل، رونق اقتصادی و درآمد پایداردر پی حضور مسافران و گردشگران و همچنین زمینه تحرک و نشاط و سلامتی شهروندان را مهیا می‌سازد.

وی لزوم همکاری همه دستگاه های زیربط برای اجرای این طرح را مورد توجه قرار داد.

گفتنی است، در بازدید روز شنبه 10 خرداد شهردار ساری و مدیران مجموعه شهرداری، مقرر شد که در این منطقه جنگلی جاده سلامت با هدف ایجاد نشاط اجتماعی برای شهروندان و گردشگران در دستور کار قرار گیرد این مهم با تاکیدات مجدانه عباس رجبی شهردار ساری و پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر محقق خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات