باید کاری کرد که " آبخوان خواری" و "رودخانه...

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در جلسه کمیته سیاست گذاری اطلاع رسانی و تبلیغات این شرکت گفت : فرهنگ سازی امری بطئی است و نیاز به استمرار دارد. باید کاری کرد که "آبخوان خواری" و "رودخانه خواری" منفور و مرتکبان آن در بین مردم مطرود شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، سرپرست شرکت در این جلسه با اشاره به اهمیت و نقش مهم روابط عمومی در شرکت اظهار کرد: از آنجا که فرهنگ سازی یک امر بطئی و بلند مدت است ، در مدت زمان کوتاه نمی توان از آن نتیجه طلب کرد، بلکه نیاز به استمرار و توجه مداوم و همه جانبه دارد.

مهندس سید محسن حسینی افزود: کمبود امکانات در بخش روابط عمومی باید برطرف شود تا انتظار کار بهتری داشت ولی در زمان کمبود امکانات هم نباید کار فراموش شود بلکه در این زمینه هم می بایست پیگیری های لازم تا حصول نتیجه انجام گردد.

وی بیان کرد: با توجه به آغاز فصل گرما ، برنامه عملیاتی حوزه روابط عمومی و  زمان بندی آن برای ماههای آتی مشخص و در جلسه بعد ارائه شود تا بتوانیم نسبت به ارزیابی و پایش آن برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

مهندس حسینی با تاکید بر پایداری انجام کارها در بخش روابط عمومی افزود: ضمن آموزش رابطین خبری در شهرستانها، می بایست رابطین خبری در معاونت ها نیز مشخص شود تا دسترسی سریع تری به اخبار و اطلاعات هر واحد داشته باشید.

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان همچنین با بیان اهمیت گنجینه آب در نهادینه کردن فرهنگ حفظ و صیانت از منابع آبی افزود: فعالیت در گنجینه آب را نظام مند تر کرده و برنامه زمان بندی را برای انجام فعالیت های موزه از جمله پیگیری موزه تخصصی آب در بافت قدیم گرگان واحداث موزه در شهرستان علی آبادکتول و غنا بخشیدن به موزه داخلی شرکت را در نظر بگیرید.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان نیز در این جلسه اظهار کرد: روابط عمومی می تواند در قامت نهادی فعال، پویا ، استاندارد و کارآمد با بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی رضایتمندی حداکثری را در راستای پیشرفت و تعالی اهداف شرکت به ارمغان  آورد.

مهندس معصومه لولایی افزود: بحران سیل، خشکسالی های متوالی، تغییر اقلیم و مسائلی چون چاه های غیر مجاز و کشت شالی و .. از جمله مواردی است که نیاز است روابط عمومی در مواجهه با آنها بیش از پیش نقش پیشانی و اطلاع رسانی خود را ایفا کند.

همچنین در این جلسه گزارشی از عملکرد یک سال گذشته روابط عمومی شرکت ارائه و چالش های این حوزه بررسی شد.

گفتنی است معاونین و مدیران شرکت نیز در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در بحث روابط عمومی پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات