مراسم تودیع و معارفه مدیر هسته گزینش شرکت آب منطقه ای یزد برگزار...

مراسم تودیع و معارفه مدیر هسته گزینش شرکت آب منطقه ای یزد با حضور (محمدمهدی جوادیان زاده) مدیرعامل این شرکت و (محمدقاسم رزمجو) مدیر هسته گزینش شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار گردید.


در این مراسم که اعضای شورای معاونین و هسته گزینش شرکت آب منطقه ای نیز حضور داشتند،  (محمدقاسم رزمجو) اصلی ترین سرمایه هر سازمانی را نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: سازمان ها براساس نبوغ و عملکرد پرسنل خود ارزیابی می شوند بنابراین نیروهای خود را براساس ضوابط و معیارهای مشخص انتخاب می کنند.
وی با بیان این که گزینش در همه سازمان ها دنبال کننده دو هدف مهم می باشد، تصریح کرد: یکی از این اهداف بستر سازی برای ورود نیروهای شایسته می باشد و دیگری پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی است.
رزمجو گزینش را منتصب به خداوند دانست و اظهار کرد: هر فردی بخواهد در این زمینه قدم بردارد باید خصوصیات الهی را مدنظر قرار دهد.
در ادامه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد، هم به بیان اهمیت گزینش در سازمان ها پرداخت و خاطرنشان کرد: در سال های اخیر رویکرد گزینش بسیار منطقی شده و امیدواریم با تلاش همکاران این بخش، شاهد جذب افراد تلاشگر و کارآمدی در شرکت باشیم.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح از زحمات عباس دهقان تقدیر و سید ضیاء سجادی به عنوان مدیر هسته گزینش شرکت آب منطقه ای یزد معرفی شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات