توصیه جالب رئیس نظام مهندسی یزد به بازرسین

توصیه جالب رئیس نظام مهندسی یزد به بازرسین


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از بازرسین خواست تا در کنار ارائه خدمات بازرسی، مشاورین خوبی برای سازمان و مدیران آن باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، مراسم تكريم و معارفه بازرسین سازمان نظام مهندسی این استان با حضور رئیس ، اعضای هیات مدیره و بازرسین قدیم و جدید سازمان برگزار شد.

مهدی سالاری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این مراسم از زحمات بازرسین دوره قبل و همراهی آنان با هیات مدیره در راستای اهداف عالیه سازمان قدردانی کرد.

سالاری همچنین ضمن تبریک به بازرسین منتخب، بازرسین را یکی از ارکان اصلی نظام مهندسی دانست که فعالیت آنان ضامن عقلانیت و  سلامت کار در سایر ارکان بوده و برای آنان آرزوی توفیق در راستای انجام وظایف محوله مطابق با قانون و مصوبات مجمع کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با بیان اینکه شفافیت در این سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است و هیچ اقدامی از دید دیگران پوشیده نخواهد ماند، از بازرسین خواست در تعامل با همه واحدها ، نسبت به شناخت همه ابعاد سازمان تلاش کنند تا در کنار ارائه خدمات بازرسی، مشاورین خوبی برای سازمان و مدیران آن باشند.

در پایان این مراسم، احکام بازرسین جديد و لوح تقدیر بازرسین دوره قبل اعطاء شد.

انتخاب بازرسین سازمان، ۳۰ ام بهمن ماه ۹۸ در مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم انجام شد که بر اساس نتایج شمارش آراء، مهدی ساکت یزدی با ۱۰۷ رأی، منصور دادور با ۱۰۰ رأی و محمدمهدی اسدی با ۸۳ رأی به عنوان بازرسین اصلی و غضنفر زارع با ۷۷ رأی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات