پي گيري روند احداث  راه ارتباطي چشمه چاهي به سفيد خاني شهرستان سيروان در بازديد نماينده استان ايلام ...

پي گيري روند احداث راه ارتباطي چشمه چاهي به سفيد خاني شهرستان سيروان در بازديد نماينده استان ايلام ...

علي اكبر بسطامي  نماينده استان ايلام در مجلس شوراي اسلامي به همراه مهندس كاظمي مديركل راه و شهرسازي استان ايلام از مراحل احداث پروژه راه ارتباطي چشمه چاهي به سفيد خاني شهرستان سيروان بازديد كردند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان ايلام مديركل اين دستگاه اجرايي در اين بازديد گفت: عمليات اجرايي پروژه راه سازي چشمه چاهي – سفيدخاني محور ايلام- سيروان در دو قطعه در حال انجام است، اين طرح به منظور كاهش مسير مركز استان به مركز شهرستان سيروان و همچنين حذف نقاط پرحادثه، با پيگيري هاي به عمل آمده آغاز شده است و هم اكنون پيمانكاران در 2  قطعه  مشغول فعاليت مي باشند.

وي خاطر نشان كرد: در قطعه اول به طول 2 كيلومتر احداث پل بزرگ با دهانه 10 متر و طول 52 متر به پايان رسيده و بيش از50 هزار متر مكعب عمليات خاكي انجام شده است ، قطعه دوم نيز به طول  5 كيلومتر پيمانكار مشغول عمليات زير سازي است كه با پايان اين مرحله عمليات روسازي( بيس و آسفالت) آغاز خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي استان افزود احداث اين پروژه 7 كيلومتري، 8 كيلومتر مركز استان را به شهرستان سيروان نزديك مي كند  و در مجموع بالغ بر 20 ميليارد تومان اعتبار هزينه خواهد داشت كه در صورت تأمين اعتبار لازم تا پايان سال شاهد بهره برداري از اين پروژه خواهيم بود.

اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازي استان ايلام

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام

    اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات