اکران شهری و فضا آرایی گسترده فرهنگسرا های مشهد به مناسبت ۱۴ و ۱۵  ...

اکران شهری و فضا آرایی گسترده فرهنگسرا های مشهد به مناسبت ۱۴ و ۱۵ ...

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خبرداد؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، صدرا یوسفی با بیان این خبر اظهار کرد: به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، سه هزار و ۲۰۰ پرده‌ آویز ستونی در مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد نصب می‌شود.

اهتزاز هزار و ۲۰۰ پرده بیرقی در رنگ های سبز و مشکی
وی افزود: همچنین هزار و ۲۰۰ پرده بیرقی در رنگ‌های سبز و مشکی به همت معاونت فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد به اهتزاز در می‌آید.
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد پیرامون برنامه‌های فرهنگسرای خانواده از ۱۳ تا ۱۵ خرداد ماه، بیان کرد: مستند «قیام ۱۵» و دیگر تولیدات ویدئویی با محوریت زندگینامه امام خمینی (ره)، برای دو هزار نفر از مخاطبان این فرهنگسرا اکران می‌شود. همچنین برنامه «یاد یاران جماران» در فضای مجازی و برای پنج هزار نفر از شهروندان اجرا خواهد شد.
یوسفی با اشاره به ویژه برنامه‌ های فرهنگسراهای حجاب و رسالت، تاکید کرد: فرهنگسرای حجاب با خوانش وصیت‌ نامه امام خمینی (ره) به صورت مجازی و فرهنگسرای رسالت با برپایی نشست «روح ا...»، پذیرای علاقه‌مندان هستند.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «خط امام» در فرهنگسرای بهرمان
وی اضافه کرد: همچنین فرهنگسرای بهرمان با اجرای برنامه «نامه‌ای به امام امت، معمار انقلاب»، مسابقه کتابخوانی «خط امام» و مسابقه نقاشی «امام امت» از ۱۳ تا ۱۷ خرداد ماه پذیرای شهروندان است.
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: فرهنگسرای انقلاب نیز ویژه‌ برنامه‌های «گوشه‌هایی از وصیت»، «روایت تاریخی ۱۵خرداد» و «گزیده اشعار امام» را در فضای مجازی برگزار خواهد کرد.
یوسفی در پایان با اشاره به برنامه فرهنگسراهای رسانه و قرآن و عترت، تصریح کرد: اکران عکس‌نوشت از زندگی و رهنمودهای امام در فرهنگسرای رسانه و ارائه سبک زندگی اسلامی از منظر امام خمینی(ره) نیز در فرهنگسرای قرآن و عترت بر پا خواهد بود.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات